איזה קמפיין שיווק באינטרנט מתאים לכם?

איזה קמפיין שיווק דיגיטלי מתאים לכם? אתם רוצים לקוח מבושל שמוכן לקניה? מי לא? יש לנו חדשות טובות. אם תרצו לפשט את הליך השיווק בפייסבוק הוא מכיל את השאלה הזאת. זו בעצם שאלת הפתיחה לכל קמפיין. חסידי הלידים יעדיפו להביא את הלקוח במהירות לשלב מילוי הפרטים. האם זה השלב הנכון? האם הלקוח מוכן? חסידי התפוצה, המעורבות והטרפיק לאתר ינסו לבשל את הלקוח. מי צודק? שאלה מרתקת.

 

 

שאלת מיליון הדולר היא בדיוק בדיוק בשבילכם

את השאלה הזאת אנחנו מפנים ללקוחות שלנו בתחילת העבודה. גם כדי לסייע להם להבין את האסטרטגיה שעליהם לנקוט בה וגם כדי לפשט את הליך העבודה. שיווק דיגיטלי הפך לקוחות לשבויים בידי תהליכים מורכבים שהם לפעמים מתקשים להבין אותם בפשטות. התפקיד שלנו כמשווקים דיגיטלים הוא לראות את התמונה הכוללת ולפשט תהליכים. כשלקוח שואל כמה לידים אני מקבל ביום? אנחנו מבינים שזה לקוח שרוצה תכל'ס. אבל השאלה אם הוא מודע למחיר הגבוה שהוא יאלץ לשלם. הרמז שלנו, לקוח עם סבלנות מרוויח יותר.

 

כדאי לדעת באיזו טקטיקת שיווק לבחור מראש

כדי לענות על השאלה המרכזית שהוצגה כאן חשוב להבין באיזה תחום אתם פועלים? האם אתם יקב שנערך לפעילות בעונת החגים? האם אתם אולם תצוגה של תכשיטי יהלומים ימים ספורים לפני ט"ו באב? האם אתם מאפיה מתמחה בלחם בריאות שרוצה להביא בשורה ללקוחות רלוונטים? האם אתם חברת נדל"ן שחייבת למכור דירות בזמן נתון? כל אחד מהעסקים שהוצגו כאן יענה באופן שונה על השאלה.

 

טופס לידים מפייסבוק מתאים למי שיש לו כיסים עמוקים

איזה קמפיין שיווק מתאים לכם? הניסיון שלנו מוכיח שההחלטה הפזיזה ביותר היא קמפיין לידים עם טופס לידים מפייסבוק. אלו הם הפירות שתרצו להשיג ולא הזרעים. אבל המחיר יהיה כבד. אם יש לכם כיסים עמוקים, לכו על זה. בדרך כלל כשרוצים לפתות לקוח מציעים לו לידים חמים אחרי סאונה. הבדיחה כמובן היא על חשבון הלקוח. בסופו של דבר, הלקוח מנותב למהלך שדורש ממנו תקציבי עתק כדי ליצור משפכים שיובילו לקוח להמרה.

 

אז מה עושים? צרו איתנו קשר בווטסאפ או באמצעות האתר