קמפיין מעורבות בפייסבוק מתגובה למכירה.

קמפיין מעורבות בפייסבוק מתגובה למכירה. איזה קמפיין יניב עלות טובה ביחס להשקעה? אם אתם מתכננים מהלך שיווקי בתקציב מוגבל, כדאי לכם לשקול קמפיין מעורבות בפייסבוק. בדרך כלל כשאנחנו רוצים להתחיל לתכנן את המהלך השיווקי בפייסבוק, אנחנו נשאף להגיע לפרטי לקוח. זה היעד הרצוי על ידי מרבית בעלי העסקים. כשהמחירים הממוצעים בקמפיין לידים יכולים לנוע בין 20-100 שקלים ובחלק מהמקרים לחצות את גבול 100 השקלים, זו בהחלט משימה מורכבת להגיע לפרטי לקוח. גם אז כשלקוח משאיר פרטים, זה לא מבטיח שאכן תהיה כאן עיסקה בפועל. מצד שני, אם בוחרים לכוון את הפעילות לאתר, באמצעות קמפיין תנועה לאתר, כדי להשיג דאטה או לחילופין לבצע המרה/פעולת מכירה, גם כאן אנחנו נתקלים בפעולה מורכבת שדורשת עיצוב משפך שיווקי מאוד מדוייק.

 

יחס ההמרה יכול להגיע ל-1% וזה בהחלט מתסכל.

המחיר שנשלם ינוע בין 0.20 אגורות ל-2.00 שקלים לכל הקלקה שמוליכה טרפיק לאתר. לא ניגע כרגע באיכות של ההקלקות. בדרך כלל קמפיין בפייסבוק צריך לצבור פעילות לאורך זמן, לפחות 7 ימים כדי להתחיל להניב תוצאות ראשוניות ורק לאחר 7 ימים נוכל לבחון את איכות הקמפיין. פייסבוק תמיד תשאף לשפר את ביצועי הקמפיין, אבל כל זה יקרה לאורך זמן. חלק מהמפרסמים מבינים שהם לא יוכלו לעמוד בדרישות המורכבות ששני סוגי הקמפיינים האלה דורשים.

 

קמפיין מעורבות אופציה אפקטיבית

קמפיין מעורבות בפייסבוק, אם הוא מדוייק ומצליח להניע לקוחות למעורבות בפוסט, מעבר ללייקים, יכול לאפשר למפרסם להתחיל לבנות קהל ולשמר אותו לקמפיינים עתידיים. קמפיינים שמצריכים פעולת טירגוט מדוייקת יותר. במסגרת בניית קהלים. מקהל מותאם אישית לקהל דומה.

 

כמה עולה קמפיין מעורבות?

המחיר שנשלם על קמפיין מעורבות יכול להתחיל מ-0.35 אגורות. זה כמובן תלוי בתחרות בתחום שאנחנו פועלים בו. היתרון המובהק ביותר שנשיג הוא תוצאות גלויות בקמפיין מעורבות בפייסבוק, זה אומר שאם לקוחות מתחילים לשאול שאלות רלוונטיות לפוסט שהעלתם, תוכלו לנסות להתחיל לעניין את המגיב ולהוביל לשיחת מכירה שבסופה, תגיעו לפעולת ההמרה.

 

הקמפיין המומלץ לקמפיין בתקציב מוגבל

מניסיון, זה הקמפיין הנכון ביותר לעסקים שלא משופעים בתקציבים גדולים. הוא בהחלט יכול להעניק תנופה למהלך השיווקי ולשפר את מסע הלקוח. מתגובה למכירה. ממצב שבו הלקוח מתעניין במוצר, והמפרסם לא משלם מחיר מופקע על המעורבות, ועד למצב שהמגיב מגלה עניין גובר וניתן להוביל אותו לפעולת המרה מורכבת יותר.

 

קמפיין מעורבות משלמים פחות מקבלים יותר

את הכסף סופרים במדרגות אומרים הלקוחות שרוצים לקבל לידים חמים ביד ומייד. אלא שבחלק מן המקרים, זה לא כל כך אפשרי. לעומת זאת, בקמפיין מעורבות תשלמו פחות, אבל תייצרו מהלך שמאפשר לכם להתחיל תגובה שתוביל להמרה נוספת. תנועה לאתר, הצעת פריט מסויים, פירוט של שירות. או השארת פרטים. מדוע לקוחות ממעטים לבחור בכיוון הזה? בחלק מהמקרים כי הם חסרי סבלנות ומעוניינים לקבל תגובה מיידית. זה לא תמיד אפשרי.

 

רוצים לקבל מידע נוסף על טקטיקות שיווק בדיגיטל? צרו קשר באתר.