קורס שיווק באינטרנט למנהלים בכירים

קורס שיווק באינטרנט למנהלים בכירים. בלי ידע בשיווק דיגיטלי, תתקשו לבחון את עבודת השיווק באינטרנט. רוצים לשכלל את היכולות שלכם? קורס שיווק באינטרנט לבכירים, במתכונת מעשית. כולל בניית תכנית שיווק שנתית באינטרנט. כל מה שרציתם לדעת על שיווק בכל הכלים ובכל הפלטפורמות. הפעילות השיווקית באינטרנט ובמנועי החיפוש נעשית מורכבת. אפשר להציע את השיווק באינטרנט לגוף חיצוני או לחילופין, לקפוץ למים וללמוד שיווק באינטרנט במתכונת מעשית

 

קורס שיווק באינטרנט לבכירים, במתכונת מעשית. כולל בניית תכנית שיווק שנתית באינטרנט. כל מה שרציתם לדעת על שיווק בכל הכלים ובכל הפלטפורמות. הפעילות השיווקית באינטרנט ובמנועי החיפוש נעשית מורכבת. אפשר להציע את השיווק באינטרנט לגוף חיצוני או לחילופין, לקפוץ למים וללמוד שיווק באינטרנט במתכונת מעשית. למי הקורס מיועד? קורס שיווק באינטרנט לבכירים מיועד לבעלי עסקים ואתרים. מנכ"לים, סמנכ"לים, מנהלי שיווק בכירים שרוצים לתכנן תכנית שיווק באינטרנט וללמוד באופן מעשי על כל הכלים שעומדים לרשותם. למה להשקיע בתוכן בפייסבוק? איך לתכנן ולהקים ערוץ וידאו ביוטיוב? והאם הקידום האורגני הוא הפיתרון האפקטיבי ביותר? אלו הן רק חלק מן השאלות שכל משווק באינטרנט מתמודד איתן.

 

במסגרת קורס שיווק באינטרנט לבכירים תלמדו לבנות תכנית שיווקית באינטרנט שמתבססת על כל הכלים והפלטפורמות. מפייסבוק, יוטיוב, טוויטר, אינסטגרם, פינטרסט וטיק טוק ועד לשיווק במייל באמצעות רשימות תפוצה. בקורס הזה אתם מכתיבים את הקצב במסגרת 12 מפגשים בני 2-3 שעות. אתם קובעים את הדגשים בכפוף לתכנית השיווק הייעודית שלכם. מדובר בקורס אחד על אחד, במסגרת הזמן הפנוי שלכם. מומחה שיווק באינטרנט מלווה את התהליך משלב פיתוח האסטרטגיה ועד לתכנון ויישום התכנית בכל הפלטפורמות באינטרנט.

 

קורס שיווק באינטרנט למנהלים בכירים. איזה נושאים נלמדים בקורס? מבוא לשיווק, מודלים לשיווק – מעסק לעסק, מעסק לצרכן, ומצרכן לצרכן. התנהגות צרכן באינטרנט, שינויים בהרגלי הגלישה – נייח מול נייד, בניית אתרים ומיני סייטים, קידום במנועי חיפוש, פרסום במנועי חיפוש, ניהול נוכחות רשתית, ניהול המהלך היחצני בעיתונות ובכתבות באתרי אינטרנט, שיווק ברשתות חברתיות, שיווק באמצעות בלוג, היכרות עם מוצרי פרסום באינטרנט, הקמת ערוצי וידאו ושיווק ביוטיוב, שיווק באינסטגרם, שיווק בפינטרסט, שיווק בטוויטר, שיווק בגוגל פלוס, שיווק ויראלי, שיווק בסלולר, שיווק באמצעות תוכן שיווקי ותכנון תכנית שיווק שנתית באופן מעשי בכפוף להבנת השימוש והיתרונות של כל הכלים והפלטפורמות.

 

אם עד היום הפקדתם את השיווק באינטרנט בידי גופים חיצוניים, מבלי להבין לעומק את מודל הפעילות, בקורס שיווק באינטרנט לבכירים אתם יכולים לעלות לשלב המקצועני. ללמוד לבחור את הגוף המשווק באמצעות מגוון כלי מדידה. והכי חשוב, להפיק את התועלת המירבית מן הקורס. בסיומו של הקורס תצאו עם תכנית מעשית לשיווק באינטרנט שתסייע לכם לנהל נוכחות רשתית בכל הפלטפורמות. בונוס לנרשמים בחודש מאי: סרטון שיווק באינטרנט מתנה. צרו קשר באמצעות אתר וידאו פוש וקבלו הצעת מחיר מפורטת ללא כל התחייבות.