פרסום בפייסבוק איזה קמפיין מתאים לשיווק בפייסבוק?

 

1. איך מצליחים לתפעל קמפיין במחיר שפוי?

פרסום בפייסבוק איזה קמפיין מתאים לשיווק בפייסבוק? מי לא מוגבל בתקציב הפרסום בפייסבוק? למעט תאגידים, חברות ענק ובנקים, כולם מודדים את ערך הפרסום על פי כושר ההחזר שלו והם בהחלט מוגבלים בתקציב. כשעובדים על קמפיין במערכת הפרסום של פייסבוק אפשר לבחור את סוג הקמפיין: הגברת המודעות, תפוצה, תנועה, מעורבות, התקנת אפליקציה, צפיות בסרטון, יצירת לידים, הודעות, מכירות מהקטלוג ותנועה לחנות. אלה הם ההצעות לקמפיינים שכל מפרסם יכול לבחור מהן את אופי הפעילות שמתאים לו. הדרך הקלה היא כמובן קמפיין לידים, מי לא רוצה פרטי לקוח? מי לא רוצה לסגור כמה שיותר עיסקאות? ברור שכולם רוצים, אבל זו גם הדרך היקרה ביותר. פייסבוק תחייב אתכם על כל ליד סדר גודל של 17-50 שקלים תלוי בתחום שבו אתם רוצים לפרסם. בענף הנדל"ן, אתם בהחלט תשלמו מחיר שיכול להגיע ל-30-50 שקלים. בהתחשב בעובדה שלא כל ליד מוביל למכירה, ואנחנו מדברים על יחס המרה של 1%-2%. המשמעות עבור חברה מפרסמת יכולה להיות מאוד כואבת. עדיין לא לקחנו בחשבון את ההיבט של קהל קר מול קהל חם. פלטפורמת הפרסום של פייסבוק תביא לכם לידים, אבל יכול להיות שבחלק מן המקרים, הלידים יהיו קרים ולא יובילו לעסקאות. כך שתוצאות הפעילות יובילו לתיסכול גובר.

 

2. קמפיין במחיר שפוי זה אפשרי

בהתחשב במגבלות שציינו, איזה עוד אופציות עומדות לרשות מפרסמים שרוצים להגיע ללקוחות ומתקשים לעמוד במחירי הלידים הגבוהים שפייסבוק מציעה? אנחנו מכירים מספר דרכים יעילות. נתחיל עם קמפיין תנועה לאתר. קמפיין תנועה לאתר יכול להתחיל בעלות נמוכה מאוד להקלקה ולהוליך את הלקוח לדף ייעודי שמשמש כמשפך שיווקי. כאן תוכלו לספר על המוצר, ואפילו לנווט את הלקוח להצעה עסקית באמצעות פופ-אפ שעולה תוך כדי הקריאה. זו בהחלט דרך זולה באופן יחסי, אנחנו מדברים על סדר גודל של החל מ- 0.35 אגורות להקלקה. הרווח מהמהלך לטווח הארוך יתבטא ביכולת שלכם לבנות קהלים ולשפר את אופי הפניה ללקוח באמצעות בניית קהל דומה ויצירת קמפיין ייעודי, תוך כדי שימוש באותו הקהל. הדרך הנוספת היא לייצר פוסט מעורבות שיוביל לקוחות להתעניין בשירות או במוצר שאתם מציעים.

 

3. משפך חכם שמביא לקוחות

זה כמובן תהליך מסורבל יותר, אבל הוא משפר את החשיפה שלכם לקהל המשתמשים הרחב. גם כאן סדר הגודל של המחיר יכול להגיע ל-0.20 אגורות להקלקה. זה לא אומר שיש לכם לקוח ביד. אבל יש לכם הזדמנות לחמם את הקהל ולהגיע בסופו של דבר לקהל שמוכן להליך המכירה. מזון ובריאות הם בהחלט מוצרים שכדאי לעבוד בשיטות האלה. לעומת זאת בתחום הנדל"ן שמשופע בתקציבי עתק תמיד תהיה העדפה לטופס לידים כדי להגיע כמה שיותר מהר לשיחת מכירה. דרכי הפעולה שאנחנו מציעים כאן, הם טכניקות שיווק יעילות למי שמוכן להשקיע בקריאטיב חכם שעונה על הצורך של לקוחות לקבל מידע בעל ערך. רוצים ליהנות nעוד טכניקות שיווק אפקטיביות במחיר שפוי? דברו איתנו.