סודות השיווק בעזרת סרטונים סודה סטרים במהלך שיווק מהסרטים

סודות השיווק בעזרת סרטונים סודה סטרים במהלך שיווק מהסרטים. שיווק בעזרת סרטונים באינטרנט. סודה סטרים כבר הבינו את העיקרון, אבל החליטו לנצל אותו לטובתם. במקום לשלם מאות אלפי דולרים על ספוט אחד, הם יצרו פרובוקציה שמאפשרת להם להשתמש בסופרבול לשיווק סודה סטרים בעזרת כוכבת הוליוודית. סקרלט ג'והנסון מצליחה ליצור פרובוקציה אלגנטית. האם גם אתם כבעלי עסקים יכולים לשפוך מאות אלפי דולרים על מהלך אחד? כנראה שלא. כבעלי עסקים תיאלצו למצוא פתרונות יצירתיים צנועים יותר.

שיווק באינטרנט בתקציבים גדולים הוא לא רק המהלך הישיר שאתה מתכנן? הוא כולל גם את היכולת שלך לתמרן את המדיה. לנצל את ההיסטריה סביב הסופרבול, לחבור למגה סטאר ברמה של סקרלט ג'והנסון ולהמריא איתה למחוזות צפיה חסרי תקדים.

מצפיה בסרטון סודה סטרים עולה מהלך מבריק ביותר. זו השנה השניה ברציפות שסודה סטרים "נכשלת" ולא מצליחה לעבור את רף הכניסה של הסופרבול. מדי שנה, עשרות מותגים נחשקים מעלים לשידור סרטון שאמור לגרוף רף צפיה חסר תקדים בהיקפו. היכל התהילה האמריקאי מכנס את טובי המפרסמים. קוקה קולה, טיוטה, אפל, סמסונג, קיה, דודג' ועוד. כולם בעצם שואפים ליצור מהלך זכיר שיביא להם תהילת עולם ברגע אחד.

סודה סטרים כבר הבינו את העיקרון, אבל החליטו לנצל אותו לטובתם. במקום לשלם מאות אלפי דולרים על ספוט אחד, הם יצרו פרובוקציה שמאפשרת להם להשתמש בסופרבול לשיווק סודה סטרים. סקרלט ג'והנסון מצליחה ליצור פרובוקציה אלגנטית עם שימוש במילים הנכונות. קוקה קולה ופפסי. שני המותגים שסודה סטרים החליטה להשתמש בהם כדי לזנק בהיקף הצפיות. תנו לי נקודת משען ואצליח להרים את העולם. זה גם המהלך שסודה סטרים רקחה. נקודת המשען שסייעה לה לא להיכנס לברייק הפרסומות, אבל להיות הפרסומת המדוברת ביותר ברשת נכון להיום 28.1.14.

המהלך של סודה סטרים מלמד אותנו שיש הרבה יותר מה להרוויח מחוץ לברייק של הסופרבול מאשר בתוך הברייק. שיווק באינטרנט בכלים ויראלים שיספרו את הסיפור של המותג ויאדירו את שמו. שתי ציפורים במכה אחת. גם שימוש במדד הפופולרי האדיר של הסופרבול וגם יכולת מבריקה להניע את ערוצי המדיה במהלך יחצני שמאפשר לה לקטוף את כל הפירות. לצאת המנצחת הגדולה מול שני מותגי על, קוקה קולה ופפסי.