מחפשים הפקת סרטון תדמית? למה אתם לא צריכים סרטון תדמית?

מחפשים הפקת סרטון תדמית? למה אתם לא צריכים סרטון תדמית? הפקת סרטון תדמית, מילת החיפוש שכל עסק, משווק או חברה מחפשים בגוגל וגם בפייסבוק. האם אתם צריכים הפקת סרטון תדמית? או שאולי מילת החיפוש הפכה בישראל לשם ג'אנרי שמקיף את כל הסגנונות שקיימים בתחום המורכב הזה. נראה שזו התשובה הנכונה. בחלק גדול מהמקרים, עסקים מחפשים מהלך שיווקי שישלב בתוכו הפקת סרטון לעסק. הם מעוניינים למצוא הפקת סרטון לעסק אבל לא יודעים איזה סגנון מתאים להם. הטעות הנפוצה ביותר היא גם הטעות שמונעת מהם להגיע לפתרון המדוייק והממוקד ביותר עבורם. הם מתארים בפני חברת ההפקה ג'אנר של סרטון שהם מגדירים אותו כסרטון תדמית. אך האם זה באמת מה שהם צריכים? סביר להניח שלא. הפקת סרטון תדמית היא שם ג'אנרי כולל לכל הסגנונות בתחום הזה. הלקוחות מחפשים סרטון שיתאר את העסק שלהם ויענה על ההגדרה המעורפלת סרטון תדמית? בואו ננסה לברר איזה ייעוד יש לסרטון וכך נוכל לפתח את הסרטון שמתאים לכם.

לאיזו מטרה הסרטון מיועד? האם הוא מיועד לבצע המרה או שאולי מדובר בחשיפה בלבד? האם הסרטון מיועד להטמעה בדף הבית? לשיווק בפייסבוק? באינסטגרם? האם הסרטון מכוון לשכנוע בעזרת עדויות לקוחות או שהוא אמור לתאר את הפעילות בעסק? לדוגמא, מכון להסרת משקפיים בלייזר, מעוניין להציג בפני הלקוחות הפוטנציאלים את התהליך הרפואי שהם אמורים לעבור. משלב הקליטה ועד לשלב הניתוח להסרת משקפיים בלייזר. זה לא סרטון תדמית. זה סרט הדרכה על המכון להסרת משקפיים בלייזר. איך משכנעים לקוחות לבחור במכון הספציפי? יכול להיות שסרטוני עדויות הם בעלי פוטנציאל השכנוע הגבוה ביותר. מה עם יצירת אמון ביכולת המקצועית של המכון? יכול להיות שכאן חשוב לראיין את רופאי המכון. להעניק ללקוחות תחושה של בטחון ואמון. כמו שראיתם פרשנו לפניכם מספר אפשרויות, אבל אף אחת מהאפשרויות לא עונה להגדרה הפקת סרטון תדמית.

 

מחפשים הפקת סרטון תדמית? למה אתם לא צריכים סרטון תדמית? לסיכום, לכל אחד מהסרטונים שם והגדרה שונה. התהליך הזה של איפיון תוכן הוא חשוב מאוד. רק אחרי שתכננתם את האסטרטגיה השיווקית ואתם יודעים מה תרצו להשיג באמצעות הסרטון או הסרטונים תוכלו לצאת לדרך. מחפשים חברת הפקה שתלווה אתכם ותיצור עבורכם סרטונים אפקטיביים? צרו קשר ונשמח לעמוד לרשותכם. ייעוץ טלפוני ראשוני ללא תשלום.