מה זה הפקת סרטון תדמית בכל פלטפורמה

מה זה הפקת סרטון תדמית בכל פלטפורמה? הפקת סרטון תדמית בכל פלטפורמה באינטרנט. מה זה סרטון תדמית בכל פלטפורמה באינטרנט? האם צריכים להיות הבדלים בין סרטון תדמית בפייסבוק לבין סרטון תדמית ביוטיוב? מאמר למשווקים ולמפרסמים

הפקת סרטון פעיל בכל פלטפורמה באינטרנט. מה זה אומר, הפקת סרטון תדמית בכל פלטפורמה באינטרנט? האם צריכים להיות הבדלים בין סרטון המשודר בפייסבוק לסרטון המשודר ביוטיוב? גוגל ויוטיוב עובדים על עקרון משיכה ובפייסבוק עובדים בעיקרון דחיפה. זהו בפירוש הבדל תהומי. אך האם השיטה מצדיקה הבדלים בסרטון? כנראה שכן. מכיוון שהסרטונים בפייסבוק נדחפים אל הפיד ומשודרים באופן אוטומטי ללא סאונד, חשוב מאוד ליצור סרטון בעל ערכים בידוריים, חברתיים. הסרטון חייב לעבוד גם ללא סאונד. הוא חייב להשפיע על הגולש ולגרום לו להפעיל את הסרטון. לעומת זאת, בגוגל וביוטיוב, הסרטונים משודרים על פי מילת מפתח. הגולש מחפש סרטון במילת מפתח ומגיע לסרטון המבוקש.

התחרות בין יוטיוב ופייסבוק מצריכה צורת מחודשת של אסטרטגיית השיווק באינטרנט. חשוב להתאים את הסרטון לפלטפורמה. אינסטגרם מאפשרת העלאת סרטונים קצרים מאוד. משווקים בארה"ב יכולים להיעזר בהפצת סרטונים בטוויטר. אפשר לומר שכל פלטפורמה מחייבת סגנון שונה. בגלל שפייסבוק מפעילה את הסרטון באופן אוטומטי, רצוי ליצור סרטון מסקרן שיגביר את הרצון להפעיל אותו. כאמור, גוגול ויוטיוב משדרים סרטונים באופן שונה. כאן הגולש "מושך" את הסרטון על ידי מילת מפתח. אלו הם סרטונים שונים בתכלית. אם בפייסבוק הדגש הוא על סרטונים חברתיים ובידוריים. הסרטונים בגוגל וביוטיוב יכולים לשרת מטרות שיוווקיות יעודיות. לדוגמא: רשת בתי מלון יכולה ליצור סדרת סרטונים יעודית שמפרסמת מלון מסויים במילת מפתח רלוונטית. לדוגמא, כשהלקוח יחפש מלון באילת, הוא ימצא דף נחיתה יעודי שסוקר את החדר, הסוויטה או את ארוחת הבוקר המפתה.

 

מה זה הפקת סרטון תדמית בכל פלטפורמה? אם יש למלון יתרון בלעדי, אפשר להציג גם אותו ועל ידי כך להשיג יתרון יחסי על פני המתחרים. גם באינסטגרם ניתן להפיק סרטונים יעודיים קצרים שישרתו את המותג או המוצר. אין גבול לשימוש, אין גבול ליצירתיות. טוויטר יכול לשמש כפלטפורמת הפצה לסרטוני שיווק לעסקים B2B ולהגביר את יחס ההמרה ואת ההיכרות עם העסק. יותר ויותר עסקים מבינים שסרטוני וידאו הם הכלי היעיל והאפקטיבי ביותר לקידום העסק בכל פלטפורמה. היתרון יכול לבוא לידי ביטוי גם בבניית ערוץ וידאו שמשמש כפלטפורמת תוכן שיווקי ומסייע לקשר בין הצרכן למותג או השירות.