מדוע עסקים נכשלים בשיווק באינטרנט?

מדוע עסקים נכשלים בשיווק באינטרנט? תנו לנו שתי דקות להסביר לכם משהו שיחסוך לכם אלפי שקלים. אתר שלא ממיר, הוא אתר שלא מצליח להתחבר לגולש. אתר שלא מצליח לבנות אמון. אתר שלא מצליח להעביר את הערך האמיתי של המוצר או השירות שהוא מציע. אתר שנכשל ברמת ממשק המשתמש. אתר שהוא לא ידידותי למשתמש ומלא בבאגים, הן ברמת הקוד והן ברמת הטעינה. התוצאה, הגולש חוזר לגוגל כדי לחפש את המתחרה שלכם. ואם הוא הגיע מפייסבוק, הוא נוטש את האתר בלי להשאיר פרטים. האם האתר שלכם מציע ללקוח ערך מוסף? אנחנו יודעים לשפר המרות.

 

יש לכם אסטרטגיה דיגיטלית אפקטיבית?

 

הטעות הבאה היא ניסיון לשווק ללא גישה אסטרטגית ברורה. הגישה הקלאסית היא לעשות קצת מזה וקצת מזה, לא למדוד כלום ולשרוף הרבה מזומנים. עסקים אומרים לנו, "ניסינו את Google Ads", "יצרנו סרטון וידאו. אנחנו משקיעים בקמפיינים בפייסבוק, אינסטגרם ולינקדאין. הבאנו מישהו שיעשה לנו טוויטר". ומה אנחנו אומרים? תתחילו להתמקד. תתחילו לתכנן אסטרטגיית שיווק יעילה שמתבססת על מקורות התנועה של הלקוח שלכם. וזה כמובן פועל יוצא מהבנה מעמיקה במוצר או השירות שלכם. מי קהל היעד שלכם? אתם מכירים אותו? אז כדאי שתתחילו להכיר אותו, תתחילו להגדיר אותו כדי להבין איזה קמפיין תרצו להציע לו. אם לא תגיעו עם אסטרטגיה שיווקית, תישרפו כסף ולא תגיעו להחזר השקעה.  אסטרטגיה יעילה תספק לכם מכונת שיווק דיגיטלית שתביא לצמיחה מתמשכת באמצעות תנועה לאתר ושיפור המרות.

 

אתם עובדים עם האנשים הנכונים?

 

מדוע עסקים נכשלים בשיווק באינטרנט? נהג מירוץ יכול להצטיין בנהיגה. אם יש לו צוות פיט סטופ כושל, הוא יפסיד למתחרים. לפעמים צריך לשלם למקצוענים כדי לקבל תמורה להשקעה. כדי לגרום למהלך השיווק הדיגיטלי לספק לידים איכותיים, לידים חמים שיביאו להחזר השקעה.  בשורה התחתונה, צוות דיגיטל מיומן עם יכולות ביצוע גבוהות. לא תוכלו להתמודד עם המשימות המורכבות עם אנשי דיגיטל חסרי ניסיון. בישראל זה מאוד מקובל לשכור שירותים של בעלי מקצוע רק על סמך מחיר. הרי לא תשכרו שירותים של רואה חשבון צעיר וחסר ניסיון או עורך דין מתמחה רק בגלל המחיר? יש לזה השלכות. רוב העסקים נכשלים בשיווק הדיגיטלי כי הם בוחרים לעבוד על פי עיקרון של שכירת שירותים זולים. הזול עולה ביוקר. אין תחליף לאסטרטג דיגיטל מקצוען, כותב תוכן מיומן, קמפיינר עתיר ניסיון, מעצב מוכשר ששולט בכל הפלטפורמות ותכנת שיכול לפתור בעיות במהירות. מי שמחפש קיצורי דרך לא יצליח להתמודד עם המשימות המרובות שכרוכות בשיווק דיגיטלי.

 

האם אתם בטוחים שיש לכם את המודל העסקי הנכון?

 

ללא מודל עסקי ברור ובהיר שמבדל את העסק שלך מהמתחרים, ההצעה שלכם הופכת לסחורה. אם אתם לא מותג, אתם בעצם סחורה חסרת זהות. מודל סוכנות השיווק התפתח כדי לתרגם את עולם הערכים של החברה או העסק למודלים דיגיטלים, לשפר את הנוכחות הרשתית ולשנות את המודל העסקי שלהן. עסקים שלא השכילו להבין את היתרון האדיר שטמון בשיווק ובמיתוג דיגיטלי נשארו מאחור.

 

רוצים להצליח בדיגיטל? השאירו פרטים

 

השיווק הדיגיטלי מחייב גמישות מחשבתית. עסק או חברה שמגלים נוקשות בקבלת החלטות, לא ישרדו את מודל השיווק הדיגיטלי. עסקים חייבים להיערך למודל שבו הגבינה תזוז אין ספור פעמים. רק בעזרת מודל שיווק פתוח וגמיש הם יצליחו להתאים את עצמם לכל שינוי ולנצח את המתחרים.

 

מעניין? רוצים לשפר ביצועים בדיגיטל? צרו קשר באתר