טיפים חשובים לשיווק ולהפקת סרטונים באינטרנט כולל מצגת בונוס

טיפים חשובים לשיווק ולהפקת סרטונים באינטרנט כולל מצגת בונוס. שיווק ויראלי לא מתחיל בסרטון וידאו. שיווק ויראלי מתחיל בתכנון מקדים של הקמפיין. מחקר מילות מפתח, ניתוח הרגלי גלישה ולימוד של קהל היעד. שיווק ויראלי מתחיל בשרטוט מפת הדרכים של הקמפיין וקביעת יעדים ומטרות. טיפ מספר 2. התוכן הוא לא המלך. וידאו ויראלי לא קיים בזכות התוכן, הוא קיים בזכות מהלך קידום שתומך בו.

שיווק ויראלי טיפ מספר 1. שיווק ויראלי לא מתחיל בסרטון וידאו. שיווק ויראלי מתחיל בתכנון מקדים של הקמפיין. מחקר מילות מפתח, ניתוח הרגלי גלישה ולימוד של קהל היעד. שיווק ויראלי מתחיל בשרטוט מפת הדרכים של הקמפיין וקביעת יעדים ומטרות. טיפ מספר 2. התוכן הוא לא המלך. וידאו ויראלי לא קיים בזכות התוכן, הוא קיים בזכות מהלך קידום שתומך בו. 100 מיליון סרטונים ויראליים עולים ליוטיוב מדי יום, איך אתם תצליחו ליצור מקדם בולטות עבור הסרטון שלכם? באמצעות חשיבה מקורית. באמצעות רעיון שיוצר תקדים. סרטון וידאו שהגולש עדיין לא ראה.

אף אחד עוד לא ראה בלנדר מכסח אייפד או אייפון. זאת הייתה כבר התחלה טובה עבור הקמפיין המפורסם של חברת בלנדטק. טיפ מספר 3. תשאפו להגיע לדף הסרטונים הנצפים ביותר ביוטיוב. זו המטרה החשובה ביותר בשלב העלאת הקמפיין לאוויר. מיליוני סרטונים מועלים לאתר יוטיוב מדי יום, אתם חושבים שתצליחו ליצור תנאי חשיפה טובים לקמפיין שלכם? הפיצו אותו בבלוגים, פורומים, טוויטר, פייסבוק, מייספייס, פרנדפיד, באזזפיד, מטה קפה, הגדילו את סיכוי החשיפה של הקמפיין בכל דרך אפשרית. טיפ מספר 4. הכותרת שלכם שווה אופטימיזציה. נסחו אותה בהתאמה למנועי החיפוש. טקסט כללי לא יוביל את הסרטון לשום מקום. טיפ מספר 5. בחרו בתמונה פרובוקטיבית, כזאת שתעלה את הסיכוי להקלקה.

שיווק ויראלי טיפ מספר 6. צרו שיחה על הסרטון, עודדו גולשים להשאיר תגובה. אם אין לכם תגובות לא נורא. פתחו מספר חשבונות ביוטיוב וצרו דיאלוג סביב הקמפיין, תגיבו בעצמכם, הגדילו את הנתונים והמידע אודות הקמפיין. טיפ מספר 7. העלו את כל הסרטונים שיצרתם בבת אחת ולא אחד אחרי השני. אין לכם זמן, אתם זקוקים למסה קריטית שתגדיל את סיכויי הצפייה בקמפיין שלכם. טיפ מספר 8. הובילו את הגולשים אל הסרטון באמצעות תגיות. אם הקמפיין שלכם עוסק במכוניות, אל תישארו רק בתגיות הקשורות לעולם התוכן מכוניות. הגדילו את הפיזור ככל האפשר באמצעות תגיות מתחומים רבים. טיפ 9. בדקו את האפקטיביות של הסרטונים באמצעות אתרים ייעודים המתמחים בניתוחי צפייה: COMSCORE ו-VISIBLE MEASURES. טיפ מספר 10. צרו סרטון אחד לפחות שמרכז את כל הסיפור של הקמפיין, סרטון אחד שמכיל את הקטעים הטובים ביותר בקמפיין שלכם. אם הגולשים לא נחשפו לסרטונים שלכם יכול להיות שדווקא הסרטון הזה יגרה אותם לצפות בקמפיין.

שיווק ויראלי טיפ מספר 11. אם הסרטונים ארוכים, תוכלו לערוך אותם לגרסאות קצרות, על ידי כך תרוויחו עוד סרטונים באוויר, עוד סרטונים שמגדילים את סיכויי החשיפה של הקמפיין. טיפ מספר 12. ארגנו רשימות צפיה ביוטיוב של הסרטונים הפופולריים ביותר ושלבו בהם את הסרטונים שלכם. צרו רשימות צפיה עם שמות של קמפיינים וסרטונים פופולריים ושבצו את הקמפיין שלכם בתוך רשימות הצפיה. עשו הכל כדי שהגולש יתקל בסרטונים שלכם כמה שיותר פעמים.