הפקת סרטונים חילוץ ממשבר קורונה בעזרת סרטונים

הפקת סרטונים חילוץ ממשבר קורונה בעזרת סרטונים. הפקת סרטונים לחילוץ עסקים ממשבר הקורונה. משבר הקורונה סרטון ייעוץ משבר הקורונה. איך ארגונים, חברות ועסקים מתנהלים בתקופת משבר הקורונה? שלושה מודלים להתנהלות בתקופת המשבר. אורי ששון, מנכ"ל וידאו פוש, בוחן את המשבר ומציע שיטות התמודדות. המודלים נשענים על התנהגות בטבע. איך חיה נוהגת במצב של סכנה? למעשה, אנחנו מבחינים בשלושה מצבים בסיסיים. פחד, בריחה, תקיפה. איך הארגון שלכם מתנהג בתקופת משבר הקורונה? איך לקוחות מתנהגים בתקופת המשבר? המודלים שמוצעים בסרטון מאפשרים לכם להתבונן על המשבר ולהבין שבעצם אין לכם ברירה. אתם מחוייבים לפעול, לתקוף את הבעיה, כדי לשרוד ולהצליח לעבור את תקופת משבר הקורונה. הפתרון המוצע, הנגשת העסק או הפעילות העסקית בעזרת סרטונים. הניסיון מוכיח שארגונים שפעלו מתוך הבנה של המציאות המורכבת ועשו שימוש בשיווק באמצעות סרטונים, הם גם הארגונים שהצליחו להיחלץ מהמשבר. ארגונים שנתקעו ונקלעו לפחד, קרסו ואיבדו את היכולת להגיב מול המציאות. מה אתם עושים במצב כזה? האם אתם בורחים? האם אתם מגיבים למציאות ומחליטים לתקוף ולפעול?

 

איך מתמודדים עם מציאות שאין לנו לגביה מידע שיכול לסייע לנו למצוא דרכי פעולה אפקטיביות? מסתבר שיש דרכי פעולה אפקטיביות. הן כמובן שונות מארגון לארגון ומעסק לעסק. הדבר הכי חשוב בתקופה הנוכחית היא לא להיקלע למצב של פחד וחוסר תגובה. כדי לשרוד את התקופה ארגונים יהיו מחוייבים לפעול. לגייס כלי שיווק שיסייעו לכם לפעול ולגשר על המרחק שבו הלקוח נמצא. קודם כל לפעול. להקים מערך שיווק שנשען על שליחים, להנגיש את העסק באמצעות תוכן רלוונטי. לחשוב מתוך נקודת המוצא של הלקוח. נגמר העידן שבו מכרנו ללקוחות סיפורי מעשיות. אמון היא מילת המפתח.

 

הפקת סרטונים חילוץ ממשבר קורונה בעזרת סרטונים. ארגונים ועסקים שיצליחו לבלוט באמצעות בניית יחסי אמון יקבלו תמורה הולמת לפעילות השיווקית שלהם. אולם תצוגה שהיה מורגל בשיגרה למצב שבו לקוחות הגיעו לאולם ו"מיששו את הסחורה", יאלץ לבנות מודל שמנגיש את העסק ללקוח באמצעים אחרים. לסיכום, אנחנו עומדים בפני תקופה שמהווה הזדמנות לשינוי עמדות. חברות, ארגונים ועסקים שלא ישקיעו מאמץ מוגבר לפתח מודלים חדשים בשיווק אונליין, יאבדו את היתרונות שהיו להם לפני משבר הקורונה. אבל חברות ועסקים שיאמצו מודל שיווקי אשר מאפשר התנעת תהליכי מכירה בעזרת הפקת סרטונים יצליחו ליצור הליך יעיל אשר יסייע במהלך השיווק והמכירה.