הפקת סרטונים בתשעה צעדים מדריך

הפקת סרטונים בתשעה צעדים מדריך. הפקת סרטוני תדמית בתשעה צעדים מהפגישה הראשונה עם הספק/חברת ההפקה, תסריטאי, במאי, מפיק ועד לקמפיין סרטונים מושלם מוכן להטמעה ביוטיוב וברשתות החברתיות. חלק מהחברות מדלגות על שלבים בפיתוח הקמפיין ומתקשות להגיע ליעדים שנקבעו. ארגון הקמפיין לתהליך מסודר יקל עליכם ויחסוך לכם הוצאות מיותרות.

 

הפקת סרטוני תדמית לעסקים הדינמיקה של הפקת סרטונים. הפקת סרטונים בתשעה צעדים מהפגישה הראשונה עם הספק/חברת ההפקה, תסריטאי, במאי, מפיק ועד לקמפיין סרטונים מושלם מוכן להטמעה ולשיווק ביוטיוב וברשתות החברתיות. חלק מהחברות מדלגות על שלבים בפיתוח הקמפיין ומתקשות להגיע ליעדים שנקבעו. ארגון הקמפיין לתהליך מסודר יקל עליכם ויחסוך לכם הוצאות מיותרות.

 

צעד 1, פגישה ראשונה עם ספק – ניהול ציפיות. מה אתם מצפים מהספק? לפעמים הדרישות המופרזות כמו סרטון שיביא אתכם למקום הראשון במילת מפתח תוך חודש ימים או מאה אלף צפיות כבר בשבוע הראשון הן לא ריאליות לגודל התקציב שלכם. רוב הלקוחות חושבים הוליווד, בלי יכולת תקציבית לממש את החזון. צעד 2, איפה הכסף? ניהול תקציב. כמה כסף אתם מסוגלים לגייס לפרוייקט. לפני הכל, הספק חייב לדעת איזה כלי הפקה ועריכה הוא יכול להפעיל במסגרת התקציב שלכם? ללא קביעת מסגרת תקציב יהיה קשה לתת לכם הצעה מסודרת. קביעת מסגרת תקציב תסייע לכם לנהל מכרז בין הספקים השונים. כולם ידרשו להגיש תכנית עבודה בהתחשב בתקציב נתון.

 

צעד 3, אסטרטגיה אסטרטגיה אסטרטגיה. איזה סוג סרטונים אתם מעוניינים להפיק? סרטון לדף הבית? הפקת סרטונים לחיזוק הנאמנות באתר? סרטונים ויראליים שיביאו טרפיק? תכנון מקדים וחשיבה ממוקדת יובילו לפתרון המתאים. צעד 4, פיתוח תסריטים. גם אם אתם מתכננים סדרת סרטונים בהשתתפות המנכ"ל או סמנכ"ל השיווק, אתם חייבים ישיבת תוכן מסודרת שתעלה על הכתב את הנושאים החשובים ביותר שתירצו להפיק כסרטונים. אל תצאו לדרך בלי תסריטים כתובים.

 

צעד 5, תכנון הפקת סרטונים בתאימות לתקציב. האם אתם עומדים ביעדי התקציב? האם במהלך העבודה על התסריטים נוספו שינויים שעשויים לייקר את עלות ההפקה? חשוב לבדוק זאת כדי למנוע הוצאות מיותרות. צעד 6, הפקת סרטונים בפועל. צאו לדרך כשאתם עוקבים אחר תכנית הצילום ומוודאים שאכן כל הנושאים שתכננתם אכן מקבלים ביטוי הולם במהלך ימי ההפקה. הפקידו על התכנים המצולמים. אם אתם בעסקי מזון, הקפידו על איכות הצילום, הגולש הוא קפדן וביקורתי. מה שנעלם מעיניכם, יתגלה לעיניו.

 

צעד 7, פוסט פרודקשיין. עריכה והכנות לשידור באינטרנט. הקפידו על עריכת תוכן מקדימה שתסייע לכם להתמודד עם בחירת החומרים המיועדים לעריכה. כאן בפירוש ניתן לחסוך כסף אם תגיעו להחלטה איזה חומרים אתם מעבירים לעריכה ועל איזה חומרים אתם מוותרים. איך הסרטון שלכם מתחיל? איך הוא מסתיים? האם שיקופית הסיום שלכם מכילה פרטי התקשרות? כתובת אתר? זה הזמן לסגור פינות. צעד 8, מרעיון למוצר מוגמר. מטה חשיבה. האם זה הרעיון שעמד לנגד עיניכם לפני שיצאתם להפקה? האם המוצר עומד בציפיות? אם כן, זה הזמן להטמעת סרטונים, קידום ושיווק באינטרנט.

 

הפקת סרטונים בתשעה צעדים מדריך. צעד 9, הטמעה וקידום של הסרטונים. הגעתם לשלב הסופי, הסרטונים מוכנים ואתם מרוצים מהתוצאה. עכשיו מתחיל החלק הקשה. הליך ההטמעה בערוץ וידאו ביוטיוב. אל תשאירו את דף הסרטון ריק מתוכן. הקפידו על טקסט מלווה לסרטונים, כותרת מתאימה, תגיות ותיאור סרטון בצמידות למילות מפתח. האופטימיזציה שתבצעו לסרטון תסייע לכם בקידום הסרטון במגוון ערוצי ההפצה. פייסבוק, טוויטר, בלוגים, פורומים, רשתות חברתיות נוספות.

 

מצורף סרטון מתוך סדרת סרטונים שהופקו עבור רשת קפה קפה. מעוניינים בהצעת מחיר? צרו קשר באמצעות האתר.