הפקת סרטון תדמית לעסקים לכל פלטפורמה באינטרנט

הפקת סרטון תדמית לעסקים לכל פלטפורמה באינטרנט. הנה כמה שאלות שכל עסק שואל את עצמו על הפקת סרטונים. איך משפרים את יחס ההמרה באתר שלכם? איך משכנעים לקוח לקנות את המוצר או השירות שאתם מציעים? איך גורמים לקוח להתעניין בתוכן שאתם מפיקים? מחקרים מוכיחים, סרטון וידאו הוא מוצר התוכן המועדף ברשתות החברתיות. 95% מהגולשים צפו בסרטון הדרכה כדי ללמוד על מוצר או שירות באינטרנט. 93% מהעסקים שמשווקים באינטרנט דיווחו שסרטון וידאו סייע להם בהליך הקניה. עסקים ומשווקים שעשו שימוש בסרטוני וידאו שיפור את המכירות ב-49% בהשוואה לעסקים שהמשיכו לשווק באופן מסורתי.

בחירה באסטרטגיה אשר משלבת הפקת סרטון או הפקת סרטונים דורשת מהעסק זמן התפנות לתכנון תהליך הכתיבה וההפקה. יכול להיות שזו גם הסיבה שעסקים נמנעים מההליך הזה. וזו כמובן טעות. האם הייתם מוותרים על כלי מכירה שיכול שלפר את ההמרות ואת ההכנסות כמעט ב-50%? הנה עוד נתון חשוב שיעזור לכם להחליט. כשמציבים בדף נחיתה טקסט וסרטון וידאו, 72% מהצרכנים יעדיפו לצפות בסרטון. המשמעות היא שאם בחרתם בטקסט בלבד, דף הנחיתה שלכם ימיר פחות. היום כבר אין על זה ויכוח. הרשת המובילה במעורבות גולשים בעקבות צפיה בסרטונים היא פייסבוק עם 48%. יוטיוב עם 32% ואינסטגרם עם 24%. קשה להתווכח עם הנתונים האלה. בעידן האי.קומרס 90% מהמשתמשים בפלטפורמה דיווחו שסרטון מוצר עזר להם לקבל החלטת קניה. אז עכשיו אחרי שאתם יודעים את הנתונים, מה תעדיפו? סרטון או תמונה של המוצר? הפקת סרטון תדמית היא רק מושג אחד ממגוון רחב של סגנונות שאנחנו עושים בההם שימוש. אגב, לא בטוח שזה מה שאתם צריכים. מגוון הסגנונות והג'אנרים של סרטוני וידאו הוא עצום. ואפשר בהחלט לתכנן וליצור מהלך ייעודי שמותאם במדוייק לעסק שלכם.

אם גם אתם נמצאים בתהליך הפקת סרטונים ושוקלים לעשות שימוש בסרטונים, אתם מוזמנים לפנות אלינו. יש לנו ניסיון מוכח בהיקף של למעלה מעשרה מיליון שקלים בהפקות וידאו, בכל הפלטפורמות. אונליין ואוף ליין. אנחנו מבינים את המושג אילוצים תקציבים ויודעים לכתוב סרטונים מותאמים לזירות השונות שבהן אתם פועלים. שיחת ייעוץ ראשונה ללא תשלום.