הפקת סרטון תדמית בטיים שרינג

הפקת סרטון תדמית בטיים שרינג. פתרון יעיל וחסכוני לעסקים – הפקת סרטון תדמית בטיים שרינג. כל שירותי ההפקה שחשובים לכם כדי ליצור סרטון תדמית איכותי. החל מ-3500 שקלים לא כולל מ.ע.מ לסרטון וידאו. אופציה להפקת סרטוני טיק טוק בטיים שרינג.

 

הפקת סרטון תדמית בטיים שרינג במחירים שפויים. סרטוני תדמית בשיטת ההפקה הייחודית הזו אתם משלמים רק על מה שאתם צריכים. רוב העסקים נמנעים משכירת שירותי הפקת וידאו בגלל מרכיב העלויות הגבוה. וידאו פוש מציע לכם את השיטה הטובה ביותר להפקת סרטון וידאו עבור בית העסק שלכם ברמה הגבוהה ביותר. החל מ-3500 שקלים לא כולל מ.ע.מ לסרטון וידאו איכותי. רוצים הפקת סרטון אחד? תשלמו רק על סרטון אחד. רוצים שלושה סרטונים? תשלמו רק על שלושה סרטונים. מה אתם מרוויחים? ניצול מקסימלי של יום הצילום, רק לצרכים המדוייקים שלכם.

 

למי השיטה מתאימה? הפקת וידאו בשיטת טיים שרינג מתאימה לכל עסק. סטרט-אפים שמחפשים פתרונות הפקה זמינים, בעלי אתרים שמעוניינים לשלב סרטונים באתר, עצמאים שמחפשים להציג את השירות שהם מציעים באמצעות סרטון וידאו. בעלי עסקים קטנים שרוצים לפרסם את העסק. יבואנים שמעוניינים לשווק מוצר מסויים או מספר מוצרים. כל מי שמבין שסרט תדמית הוא כרטיס הביקור של העסק.

 

הפקת סרטון תדמית בטיים שרינג היא הדרך החכמה והיעילה ביותר לכל אותם עסקים שרוצים לקבל איכות, מבלי להיכנס להוצאות מיותרות. משלמים רק על מה שצריכים. מה כוללת ההצעה? היא כוללת את כל המרכיבים החשובים שאתם זקוקים להם כדי להפיק סרטון איכותי. רוצים דוגמאות? בקרו ב-ערוץ הפקת וידאו שלנו באתר יוטיוב. עיינו במרכיבי ההצעה. צרו קשר באמצעות האתר ותתחילו להרוויח.

פירוט הצעת הפקה סרט תדמית בטיים שרינג

במאי מנוסה עם יכולות עבודה בכל סגנון ובכל ג'אנר

תסריטאי בעל יכולת תרגום של האסטרטגיה השיווקית לסרטון וידאו אפקטיבי

צלם טלוויזיה בעל ניסיון רב בהפקות טלוויזיה – תכניות טלוויזיה, פרסומות, צילום מסחרי.

עורך וידאו עם ניסיון עריכה בכל פורמט

אולפן צילום ערוך לכל שיטת צילום – גרין סקרין, רקעים

ציוד תאורה מקצועי מותאם לכל סגנון צילום

אולפן עריכה – כולל עריכת אוף ליין, אונליין, אפטר אפקט

מעצב גרפי – לעיצוב כותרות ומיתוג הסרטון.

מוסיקה ברישיון שידור בשיטת רויאלטי פרי

אופטימיזציה של הסרטון בדף הוידאו באתר יוטיוב במילות מפתח רלוונטיות.

בתוספת של 1200 שקלים לא כולל מ.ע.מ שיווק לחודש בפייסבוק

אופציה להפקת סרטוני טיק טוק בסלולר במחירים אטרקטיבים

צרו קשר באמצעות האתר וקבלו הצעת מחיר