הפקת סרטון עם ערך מוסף

הפקת סרטון עם ערך מוסף. הסרטון שלפניכם צבר למעלה משני מיליון צפיות ומתקרב לשלושה מיליון צפיות. אם יש משהו שאתם חייבים ללמוד ממנו זה בעיקר הערך המוסף. שיווק מבריק באינטרנט

הפקת סרטון עם ערך מוסף. הסרטון שאתם עמודים לצפות בו מגלם את כל מה שאתם צריכים לעשות עם המותג או העסק שלכם ברשת. את כל מה שאתם צריכים לעשות עם עצמכם. בשתי מילים. ערך מוסף. אין לכם ערך מוסף? אין לכם חוזקה אחת שתבדל אתכם מהמתחרים? זה אומר שאתם הולכים להתנהל ברשת בנחיתות מול היריבים העסקיים שלכם.

כשמדובר בהפקת וידאו באינטרנט, אם לא תצליחו לחדש מול המתחרים תלכו לאיבוד. תכשיר WD40 שכולנו מכירים ושבעצם נמצא בכל בית מצליח לחדש לנו. במשך שנים הוא ישב בארגז הכלים וחיכה לבורג החלוד או לשרשרת האופניים הישנה כדי להפיח בהם חיים. מסתבר שזה לא הכל. התכשיר המנומנם הזה יודע גם לטפל בשריטות הרכב שלכם. סרטון מוצר יעיל ואפקטיבי עושה את העבודה

אם יש משהו שאפשר על הפקת סרטוני וידאו טובים זו בעיקר העובדה שהם מצליחים להגיע אליך למרות הפשטות שלהם. למרות החובבנות שהם מקרינים. מה שמעניין בסרטון הזה שתצפו בו בדקות הקרובות שיש לו מה לחדש לכם. מבעד למעטה הפשוט והחובבני מסתתר רעיון גדול. תכשיר WD40 יכול לחסוך לכם במקרה הטוב מאות שקלים על תיקוני פחחות ובמקרה הקיצון גם אלפי שקלים על תיקוני שריטות במכונית.

הסרטון שלפניכם צבר למעלה משני מיליון צפיות ומתקרב לשלושה מיליון צפיות. אם יש משהו שאתם חייבים ללמוד ממנו זה בעיקר הערך המוסף. שיווק באינטרנט עם ערך מוסף. מאות מיליוני דקות צפיה עולים ליוטיוב ולאתרי שיתוף קבצים ולמרבה האכזבה אף אחד לא זוכר אותם. כדי שמישהו יתייחס אליכם אתם מחוייבים ליצור ערך מוסף.

זה לא משנה באיזה תחום אתם פועלים. רק באמצעות שיווק דיגיטלי עם ערך מוסף תבליטו תכונה ייחודית שיש לכם ואין לאחרים. אם לא תגיעו לתכונה הזאת. תלכו לאיבוד ברשת. לא תצליחו לבלוט מול המתחרים שלכם. מדובר בלהיות או לחדול. ההחלטה העקרונית שלכם לשווק את העסק או המוצר שלכם באינטרנט מחייבת אתכם ליצור ערך מוסף. בדיוק כמו תכשיר WD40.

צפו בסירטון, הוא פשוט מאוד. אבל מציע לכם את כל תורת השיווק על רגל אחת. אם תלכו בעקבות העיקרון של ערך מוסף ותצליחו לחדש עבור קהל הלקוחות שלכם, השמים הם הגבול.