הפקת סרטון סקר שביעות רצון לקוחות מותגים באינטרנט

הפקת סרטון סקר שביעות רצון לקוחות מותגים באינטרנט. האם גם העסק או המותג שלכם מתנהל כך? סקר מותגים ברשתות החברתיות. קצר ולעניין. 5 שאלות חשובות שכל עסק או מותג צריכים לשאול את עצמם. ברוב המקרים המלחמה על תשומת ליבו של הגולש הפכה לקשה. זירת השיווק באינטרנט רוויה במסרים. חלקם לא רלוונטיים עבור קהל היעד שלכם. לפעמים אנחנו בטוחים שהלקוח מקשיב לנו בלבד. כמובן שזו אשליה. הלקוח לא רק שלא מקשיב לנו. הוא מתעלם מהמסרים שלנו. למה זה קורה? בגלל מספר גורמים. מיקוד, רלוונטיות ואיכות מסר. בסקר שערכנו קיבלנו תשובות לחמש שאלות חשובות. זה גם מסביר חלק מהסיבות לכישלונות של קמפיינים בדיגיטל. הפקת סרטון אינפוגרפי יכול לסייע לכם לפנות ללקוחות להציע להם מידע רלוונטי וייעודי בתחום שבו הם עוסקים. אנחנו הפקנו את הסרטון כדי לסייע לכם לקלוט מידע בקלות. לשלב מידענות עם אלמנט בידורי כמו סרטון. מחפשים הפקת סרטון תדמית? אנחנו הכתובת.

46% מהנשאלים חושבים שהמותגים מפציצים בתוכן שיווקי. האם גם אתם מנהלים אסטרטגיית תוכן שנמצאת על הגבול של מטרד? כמה פעמים ביום אתם מפרסמים? איזה סוג של תוכן? האם אתם מנהלים מדיניות שגר ושכח?

41% מהנשאלים חושבים שהמותגים מפרסמים תוכן לא רלוונטי. האם אתם מבצעים מחקר לפני שאתם מעלים תוכן? האם אתם יודעים איזה תוכן מעניין את קהל היעד שלכם?

35% חושבים שהמותגים מצייצים יותר מדי. אם גם אתם עובדים עם טוויטר, חשוב מאוד ליצור מדיניות מדודה של ציוצים. אם תרצו שהעוקבים שלכם יהנו מהציוצים ולא יחשבו שהם מטרד. כל ציוץ חייב לשרת את קהל היעד.

29% מהנשאלים חושבים שהמותגים משתמשים בסלנג מיותר. האם גם אתם מנסים "להתחנף" לקהל היעד באמצעות שימוש בשפה קליטה ומדוברת? הגיע הזמן לחשב מסלול מחדש. גם אם הגולשים שלכם צעירים, יש גבול לחופש שאתם יכולים להרשות לעצמכם. איך הייתם מרגישים אם איש שירות היה פונה אליכם בסגנון חופשי? תחושה של אי נוחות. יש מעט מאוד מותגים שיכולים להרשות לעצמם לעשות שימוש בשפה חופשית.

17% מהנשאלים חושבים שהמותגים שקטים מדי. זה אומר שאם אתם מנהלים דף פייסבוק ואין בו תגובות או מעורבות, כדי מאוד שתבצעו שיפורים בתוכן הדף. ולא מדובר בקמפיין פרסום ממומן. אלא דווקא ביכולת שלכם לתכנן ולבצע אסטרטגיית תוכן רלוונטית לקהל היעד. אסטרטגיית תוכן שיוצרת מעורבות ועניין בקרב הגולשים.

15% מהנשאלים מתלוננים על כך שהמותגים לא חוזרים אליהם. זו בהחלט בעיה. לקוח שפנה אליכם או הגיב בדף, מצפה לתגובה. אין הזדמנות טובה יותר מלקוח מגיב. לקוח שמגיב ושואל הוא פוטנציאל לליד או עיסקה. אם לא עניתם, ויתרתם עליו כלקוח.

אם יש לכם שאלות, הבהרות, הערות, הארות, צרו קשר באמצעות האתר ונשמח לעזור