הפקת סרטון לעסק חותכים מחירים סרטון מותאם למשבר הקורונה

הפקת סרטון לעסק חותכים מחירים סרטון מותאם למשבר הקורונה. זה לא סוד, תחום ההפקות עובר משבר שמאיים על חברות ההפקה. המרוויחים הגדולים הם הלקוחות כמובן ויוצרי התוכן העצמאים. אלה שמסוגלים להרים הפקה במחירי ריצפה. אם פעם היה נהוג לשלם על צלם מקליט ותאורה כ-3,500 שקלים. היום יש צלמים שיסכימו להגיע כם עבור 2000 שקלים. וזו בהחלט הזדמנות. מחירי העריכה גם הם נחתכו במאות אחוזים. אם פעם חברת ההפקה נהגה לתווך בין העורך ללקוח. היום אפשר למצוא עורכים עצמאים שיעבדו עבור כ-1000 שקלים למשמרת עריכה. זו בהחלט בשורה טובה ללקוחות. השוק משתנה במהירות וחברות ההפקה הגדולות מתקשות להציע הפקת סרטונים במחירים צנועים.

הפקת סרטונים באולפן שנעו בסביבות 4000-5000 שקלים נחתכו בעקבות המשבר. חלק מהיוצרים העצמאים מסוגלים לבנות אולפן נייד בעסק, בלוקיישן שנקבע על ידי הלקוח. זה יכול משרד, בית, אולם תצוגה או מחסן. אולפן נייד עם רקעים ותאורה מוזילים את העלויות במאות אחוזים ועשויים להגיע עד ל- 1,500 שקלים. צילומי רחפן גם הם נחתכו במאות אחוזים. אם פעם היה נהוג לדרוש 3000-4000 שקלים עבור צילומי רחפן, היום כבר אפשר למצוא רחפן ברישיון החל מ-1,200 שקלים. תחום ההפקות עובר מהפכה אמיתית. משוק של חברות הפקה גדולות ליוצרי תוכן שמסוגלים לבצע את ההתאמות הנדרשות ולספק ללקוח הפקת גרילה איכותית במחירי ריצפה.

בתקופת משבר הקורונה אין מקום למתווכים. זה בהחלט שוק של מחיר. זה בהחלט שוק תחרותי מאוד. הטיפ שלנו, לכו על היוצרים העצמאים, הם בהחלט יכולים לספק את הסחורה. יש יוצרי סרטונים עצמאים שצמחו עם השוק ומסוגלים ללוות הפקה משלב הנייר הלבן, הצעת האסטרטגיה, כתיבת התסריט וההפקה בפועל לאורך כל השלבים במחיר תחרותי שיכול לסייע לכל עסק להפיק סרטונים במחירים משתלמים ביותר. שני הצדדים נהנים. גם הלקוח וגם יוצר הסרטון.

שיווק עסקי בתקופת משבר קורונה הוא אתגר לכל בעל עסק או מנהל שיווק. אם עד היום עסקים נמנעו משילוב סרטונים בגלל המחירים הגבוהים, משבר הקורונה יצר הזדמנות להפיק סרטונים במחירים הוגנים ללא פערי תיווך. אבל חשוב לזכור שכדי לקבל הצעת מחיר: הפקת סרטון לעסק, אתם צריכים לדעת איזה סוג של סרטון אתם זקוקים? במידה ותכנסו להליך חשיבה ממוקד עם יוצרי התוכן, ותגדירו סרטון שעונה במדוייק על כל הדגשים שאתם מעוניינים לפתור בעזרת הסרטון או הסרטונים. אפשר לומר שאת התוצאות תרגישו מיידית בהמרות. במכירות, בביצועים העסקיים. הן ברמת החשיפה והן ברמת השורה התחתונה. רוצים להיכנס להליך ייעוץ ראשוני, ללא כל התחייבות? צרו איתנו קשר.