הפקת סרטון יותר לקוחות חדשים בעזרת הפקת סרטון תדמית?

הפקת סרטון תדמית איך מביאים לקוחות חדשים בעזרת הפקת סרטטון תדמית? בואו נתחיל עם תרגיל קטן. הגעתם לדף התוצאות של גוגל. אתם מחפשים משהו. דילגתם על כל האתרים שמופיעים שם, קראתם בריפרוף את הכותרות. במקום חמישי או שישי אתם מגלים סרטון תדמית לעסק. מה תעשו? תיכנסו לאחד מהאתרים או תקליקו על הסרטון? תנו לנו לנחש, אתם תקליקו על הסרטון. זו בעצם המהפכה הבאה. היא שקטה. אף אחד לא מדווח עליה במהדורת החדשות. הפקת סרטוני תדמית או סרטוני שיווק מייצרים ערך גבוה לעסק ומשפרים יחס המרה. אז עכשיו עולה השאלה הבאה? למה עסקים ממשיכים לעבוד במודלים המסורתיים? כי לאנשים קשה להסתגל למודלים חדשים. הפחד משינוי חזק יותר.

אחרי הקדמה שמעניקה יתרון מובהק לסרטונים, בוא נדבר קצת על עובדות ומספרים. יוטיוב הוא מנוע החיפוש השני בעולם אחרי גוגל. יש לזה משמעות אדירה, בכל הנוגע לשיווק בעסק כמעט בכל קטגוריה ובכל מילת חיפוש. יש לזה משמעות בכל הנוגע לשיפור המיקומים שלכם בדף התוצאות. גם אם אתם נמצאים בנחיתות מול המתחרים, יש סיכוי שעם עבודת קידום נכונה, הסרטונים שלכם יופיעו בעמודים הראשונים במילות מפתח רלוונטיות. במושגי תחרות יש לכם יתרון משמעותי על פני המתחרים.

כשמדובר בהפקת סרטון תדמית אל תפחדו מהמספרים הגדולים. באתר יוטיוב צופים כחצי מיליארד צופים במובייל. לאתר כמעט שני מיליארד משתמשים קבועים בחודש. חמישה מיליארד צפיות בסרטונים מדי יום. זמן ממוצע של 40 דקות. מה שצריך לעניין אתכם הוא בעיקר עובדה אחת פשוטה. איזה תחרות קיימת במילת מפתח רלוונטית לגביכם? אחרי שבדקתם את תוצאות החיפוש בגוגל וביוטיוב, הגיע הזמן להיערך למתקפה. סרטון אחד לא מספיק. תזדקקו לסדרת סרטונים שישמשו כסוכני המכירות שלכם. גם לא מספיק להעלות אותם ליוטיוב. אתם חייבים לבצע לכל סרטון אופטימיזיציה ובניית קישורים למילת מפתח שאתם רוצים לחדור אליה. זה בהחלט לא קל. אבל זה משתלם. ברגע שהסרטון יחדור לדף התוצאות הוא יבלוט מול המתחרים שלכם. הוא יציע להם הצעה רלוונטית שהם יכולים לראות אותה ולא רק לקרוא אותה. זה הבדל תהומי. זה עשוי להוביל לשיפור משמעותי ביחס ההמרה.

מה בנוגע ל-הפקת סרטון תדמית באתר שלכם? הוא גם חיוני. תמיד תוכלו לקשר את הצופים בסרטון לאתר ולהוביל אותם לדף נחיתה כדי לקבל מידע נוסף או להזמין מוצר או כדי לצפות בעוד סרטונים רלוונטיים. בקיצור, קיבלתם דרך יעילה להובלת לקוחות לאתר ולשיפור יחס המרה. קיבלתם דרכים חדשות להגיע ללקוחות חדשים. אל תפחדו מההשקעה. הסרטונים בסופו של דבר מחזירים את ההשקעה. הם מצטיינים בחיי מדף ארוכים ויסייעו לכם בפעילות השיווקית לאורך שנים רבות בכל פלטפורמה. יוטיוב, פייסבוק, אינסטגרם, לינקדאין ועוד.