הפקת סרטון האם כל סרטון באינטרנט הוא סרטון ויראלי?

הפקת סרטון האם כל סרטון באינטרנט הוא סרטון ויראלי? הפקת סרטון מצריכה תכנון מקדים ובחירה נכונה של כלי השיווק באינטרנט, כדי להכיר טוב יותר את מגוון המוצרים שלנו, בקרו בדף מוצרים של וידאו פוש, כך תוכלו להבין את הצרכים שלכם ולמצוא את הפתרון המתאים ביותר עבורכם.

הפקת סרטון ושידורו באינטרנט לא הופכת אותו באופן אוטומטי לסרטון ויראלי. מה הפוטנציאל הויראלי של סרטון שנושא לוגו או מכיל תכנים שיווקיים רלוונטיים? התשובה היא חד משמעית, סרטון שגדוש בסימנים מסחריים או לחילופין תוכן שיווקי מובהק לא יהנה מפוטנציאל חשיפה ויראלי באופן אורגני. זה לא אומר שאין לו סיכוי להיות מקודם ברשת. בפגישות הראשונות שלי עם לקוחות אני מזהה בלבול בין סרטון ויראלי לשאר סוגי הסרטונים המיועדים להפצה. הפקת סרטון כוללת מגוון רחב של סוגי סרטונים באינטרנט. בדרך כלל ללקוחות יש רצון טבעי מאוד לשווק את העסק או המוצר באופן ישיר מאוד. רובם הולכים שבי אחרי נוסחת הקסם של יוטיוב או פייסבוק. מבחינתם יוטיוב או פייסבוק שווים לשיווק ויראלי. רק עצם ההעלאה לאתרים חברתיים מובילים מבטיחה להם פוטנציאל חשיפה אדיר. זה כמובן לא נכון.

חשוב להדגיש שלסרטון ויראלי כללים משלו, חוקים של עשה ואל תעשה, אל מנת שהגולשים יוכלו לעשות בו שימוש ולהעביר אותו הלאה. גולשים לא מעוניינים לקחת חלק במהלך שיווקי מובהק, אלא אם כן יש בו ערך מוסף. בדרך כלל סרטוני וידאו ויראליים מציעים לגולש תוכן שמעניין אותו, גישה חדשה ומקורית, הומור יוצא דופן, או תובנה מרתקת שאי אפשר להתעלם ממנה. לפני מספר חודשים, גוגל שידר ביוטיוב סרטון אודות מנוע החיפוש תחת השם: אהבה פריזאית. בסרטון הוצג שירות החיפוש של גוגל כסיפור אהבה בפריז. אבל את מה שגוגל יכול להרשות לעצמו כמנוע חיפוש הגדול ביותר בעולם, לא יכולים לעשות עסקים, אתרים או חברות. הגולש חסר סבלנות כלפי שיווק ישיר. בדרך כלל לקוחות מעוניינים בסרטוני מוצר. הם היו רוצים לספר באמצעות סרטון תדמית ל המוצר או השירות אותו הם משווקים. אחר כך, הם היו רוצים שהסרטון יוצב באתר שלהם. כשהם נשאלים למה זה צריך לעניין את הגולש? רובם מבינים שקיימת סתירה פנימית בין הדרישות שלהם לגבי הסרטון לבין פוטנציאל הקידום שלו. בוידאו פוש מתמחים בתכנון ובפיתוח סרטוני וידאו ובהתאמתם לדרישות הלקוח.

צוות הקידום של וידאו פוש יקדם וישווק את הסרטון באתר יוטיוב ובאתרים נוספים על פי דרישה. באמצעות מילות מפתח ויאפשר לסרטון להתמקם בתוצאות חיפוש רלוונטיות בגוגל וביוטיוב. הפקת וידאו מצריכה תכנון מקדים ובחירה נכונה של כלי השיווק באינטרנט, כדי להכיר טוב יותר את מגוון הסגנונות שניתן להפיק בקרו בתיק העבודות של וידאו פוש, כך תוכלו להבין את הצרכים שלכם ולמצוא את הפתרון המתאים ביותר עבורכם.