המדריך להפקת סרטונים לפייסבוק בשיטה ידידותית

המדריך להפקת סרטונים לפייסבוק בשיטה ידידותית. הפקת סרטונים לפייסבוק מציעה למשווקים באינטרנט את הטוב שבכל העולמות. גם שיווק ברשת החברתית הגדולה בעולם וגם שימוש באחד מהכלים האפקטיביים ביותר. סרטון וידאו בפייסבוק שווה יותר ממודעת מילים. חד משמעית. לא תאמינו לאן אפשר להגיע בשיווק באינטרנט עם סרטון אפקטיבי בפייסבוק.

הפקת סרטונים לפייסבוק מציעה למשווקים באינטרנט את הטוב שבכל העולמות. גם שיווק ברשת החברתית הגדולה בעולם וגם שימוש באחד מהכלים האפקטיביים ביותר. הפקת סרטון אפקטיבי שווה יותר ממודעת מילים. חד משמעית. אל תגידו את זה, אל תכתבו את זה, תראו את זה באמצעות סרטון תדמית או סרטון שיווקי. הפקת סרטון וידאו לפייסבוק מחייבת הבנה בפלטפורמת ההפצה ובשפה הקולנועית. לא תאמינו לאן אפשר להגיע בשיווק באינטרנט עם סרטון אפקטיבי בפייסבוק. הפקת סרטונים לפייסבוק כוללת גם הבנה בתהליך ההפצה של האתר החברתי הגדול בעולם. סמנו את הסרטון שלכם כדי שהוא ימוקם בראש הדף העסקי. כך, כל מי שיבקר בדף העסקי שלכם ייחשף לסרטון.

במסגרת הליך הטירגוט. כן, גם סרטונים מקודמים בעזרת טירגוט של קהל היעד. בצעו מיקוד ופילוח של קהל היעד. אל תוותרו על מחקר מקדים שיסייע לכם להבין למי אתם פונים? מי הם הלקוחות הישירים שלכם? מי הם לקוחות המשנה? מה הם המאפיינים של אותם לקוחות? ובאיזה נושאים הם מתעניינים? עבודת פילוח ומיקוד מדוייקת תניב לכם יחס המרה גבוה. חשוב לזכור, אסור לכם לבזבז את התקציב על טעויות פילוח. שימוש באופציית העורך של פייסבוק תסייע לכם להתמקד באנשים הרלוונטיים אשר באמצעותם תוכלו להפיץ את הסרטון שלכם. זה מחייב בקיאות בעולם החברתי בפייסבוק.

חשוב מאוד להפיק סרטון וידאו בעל ערך בידורי. אל תהיו משעממים. אל תתמקדו רק במסר יבש. זה עלול להרוג את הסרטון שלכם. אם אתם רוצים אחוזי צפיה גבוהים, אתם חייבים להציע לגולשים סרטון בעל מקדם בידורי גבוה. חלק גדול מן הגולשים בפייסבוק מגיעים לאתר באמצעות גלישה במובייל. הם נחשפים לסרטון שלכם במצב שקט. אם בסרטון אין פעולה מעניינת, כל ההשקעה בסרטון תרד לטימיון.

הצמידו כותרת טקסט דינמית לתחילת הסרטון. כך תרוויחו הנעה לפעולה שתגרום לגולש לצפות בסרטון שלכם. ככל שתהיו ממוקדים ובהירים יותר במסר, תצליחו לשפר את יחס ההמרה. יותר סרטונים, יותר עיסקאות. היום זה כבר ברור. הקהל בפייסבוק מחפש חיים קלים. עדיף סרטון וידאו קליט שמוכר את מה שיש לכם להציע על פני מודעת טקסט טרחנית. הפקת סרטון וידאו עדיפה על מודעת טקסט.

מסר בעל ערך. חשוב מאוד ליצור סרטון לפייסבוק עם מסר בעל ערך. אל תבזבזו את הסרטון על שיכנוע להצטרפות לדף העסקי. זה מעורר התנגדות. אם הסרטון שלכם יהיה בעל ערך, הגולשים יבחרו בהצטרפות לדף שלכם מתוך בחירה ולא מתוך תכתיב. עקביות היא מילת המפתח החשובה ביותר בכל מה שקשור להפצת סרטונים בפייסבוק. אל תסתפקו בסרטון אחד. תכננו והפיקו מערך של סרטונים. העלו אותם לפייסבוק בקצב קבוע של אחד לשבוע.

לסיכום. פייסבוק השקיעה מערך הפצה חכם והיא בונה עליכם שתלמדו את שיטות ההפצה הטובות ביותר לסרטונים שלכם. ככל שתרבו לעשות שימוש במערכת השיווק והפרסום של פייסבוק, תשפרו את יכולות השיווק ותלמדו להגיע לקהל היעד שלכם בתקציב חסכוני ויעיל.