מחפשים סרטון תדמית? המדריך להפקת סרטוני תדמית

מחפשים סרטון תדמית? קבלו את המדריך להפקת סרטוני תדמית. הפקת סרטון תדמית לחברות ולעסקים לשיווק באינטרנט. בעלים של חברה, מתכננים קמפיין שיווק בוידאו באינטרנט? איזה סרטון מתאים לכם? התשובה מתחלקת לשלושה חלקים. אם אתם מעוניינים להביא טרפיק לאתר, סרטון ויראלי אשר ישותף, ישווק ויופץ בין הגולשים ברשתות החברתיות, בפורומים ובבלוגים יעשה את העבודה.

הפקת סרטון תדמית לשיווק באינטרנט מתכננים קמפיין שיווק בוידאו באינטרנט? מתקשים להחליט איזה סרטון מתאים לכם? התשובה מתחלקת לשלושה חלקים. אם אתם מעוניינים להביא טרפיק לאתר, הפקת סרטון ויראלי אשר ישותף, ישווק ויופץ בין הגולשים ברשתות החברתיות, בפורומים ובבלוגים יעשה את העבודה. בסיום הסרטון יופיע לינק לאתר אשר יניע את הגולשים לפעולה ויכוון אותם אל האתר. אם אתם מעוניינים לשפר יחס המרה, סרטון וידאו בדף הבית יעניק לכם הזדמנות לשפר את יחס ההמרה בתוך האתר. סרטון וידאו בדף הבית או בשמו המוכר וידאו לנדינג נועד ליצור קשר מיידי עם הגולש בשלב הנחיתה ולהניע אותו להמשיך את השהות באתר. חשוב להדגיש, כאן אין צורך בסרטון ויראלי פרוע ויוצא דופן. סרטון שיווקי ישיר החושף בפני הגולשים מי אתם ומה יש לכם להציע יכול לעשות עבודה מצויינת.

גולש ממוצע מקבל החלטה אם להישאר או לצאת מהאתר בתוך שמונה שניות. הפקת סרטון וידאו לנדינג יכול לשפר את יחס ההמרה ולהבטיח שהגולש יסייר באתר, ילמד להכיר אתכם ואפילו ישאיר פרטים. התוצאה, הרווחתם ליד של לקוח פוטנציאלי באמצעות הפקת סרטון וידאו. בטווח זמן סביר יש סיכוי שתחזירו את ההשקעה. בוא נדבר על הסוג השלישי של סרטונים. כאלה שנועדו לשימור לקוחות בתוך האתר. אלו הם סרטונים שמציעים לגולש ערך מוסף בתחום ובנושא שבו האתר פועל. אתר חברה שקהל היעד שלה פונה לאימהות יכול להעשיר את התוכן באתר באמצעות סרטוני וידאו שמציעים מידע או המלצה לאימהות ובכך לאפשר להן להתחבר לאתר, לגלות מעורבות, לשמר ולשפר יחסן למוצר או השירות שהאתר מציע.

לסיכום, יותר ויותר בעלי עסקים מתחילים להעריך את יתרונות השיווק בוידאו באינטרנט. כשמגיעים להזמין הפקת סרטון תדמית אצל חלק מהלקוחות חסם המחיר כבר לא מהווה בעיה, חלק אחר כבר מפיק סרטונים ולומד שככל שהסרטונים מושקעים יותר ומתמקדים בלקוח, הם מניבים תוצאות. מצורף סרטון דוגמא מקמפיין ויראלי לרשת קפה קפה. מתכננים קמפיין וידאו באינטרנט? צרו קשר באמצעות האתר ונשמח לסייע לכם.