phone054-2007674

מחפשים שיווק דיגיטלי חכם?

הגעתם לאתר הנכון!

ניהול ופיתוח פרוייקטים מיוחדים – סדרת טלוויזיה

שיווק באינטרנט באמצעות סדרת סרטונים ויראלים.

 

אורי ששון, מייסד אתר וידאו פוש יצר סדרת סרטונים ויראליים ביוטיוב שזכו להצלחה חסרת תקדים. הסדרה הופקה גם בגרסת טלוויזיה עבור ערוץ הלוויין YES.

במהלך שנת 2006 הפיץ אורי ששון כיוצר וכבמאי באתר youtube את הסדרה הויראלית פאפאדיזי. החדשנות והממשק הפשוט של אתר youtube היו חלומו הרטוב של כל יוצר סרטונים באינטרנט. האתר איפשר להעלות קבצי וידאו ולהפיץ אותם ברשת. שדר את עצמך, זאת הייתה הסיסמא שהוביל האתר החדשני. מיליוני סרטוני וידאו עלו לאתר יוטיוב מדי יום והאתגר היה עצום. לבלוט עם סדרה ויראלית, ליצור באזז ברשת ובסופו של המהלך השיווקי למכור את הסדרה לגוף משדר.

אנחנו יודעים ליצור תקדים ולסייע לך במכירות באינטרנט

כלקוח, מפרסם, בעל אתר, אתה בודאי יודע שאין ספר הדרכה לכתיבת סרטונים ויראליים. אבל החוק היחיד שמבדיל בין פרסום אוף-ליין לשיווק וידאו ויראלי באינטרנט, קשור באופן גורף ליכולת ליצור תקדים. אם הפרסום המסורתי מתבסס על נוסחאות. שיווק באינטרנט מתבסס על תקדימים. במשך חמש שנים רצופות מאז ההצלחה של פאפאדיזי, אורי ששון ממשיך ליצור קמפיינים באינטרנט, לקדם ולשווק עסקים וחברות באינטרנט בעזרת ניסיון שנרכש במהלך פיתוח תוכן וידאו באינטרנט למגוון פלטפורמות וערוצי הפצה.

 

סדרת האינטרנט הישראלית היחידה שנמכרה לטלוויזיה

 

סדרת הסרטונים הויראליים בכיכובו של השחקן מנשה נוי זכו לתגובות חסרות תקדים בכתבות טלוויזיה, בבלוגים, באתרים מובילים וזכו למאות אלפי צפיות ולסרטוני גולשים אשר צילמו את עצמם משדרים תגובה בוידאו לפאפאדיזי. המהלך הויראלי הסתיים בהצלחה. כחצי שנה לאחר שידור הסרטונים באתר youtube, ערוץ הלוויין YES רכש את זכויות הסיפור תמורת 4.3 מיליון שקלים והפך לשותף בהפקת סדרת הטלוויזיה פאפאדיזי.

נכון להיום, הסדרה נמכרה לערוץ שידור בארה"ב. פאפאדיזי נחשבת לסדרה היחידה בעולם ששודרה ביוטיוב והופקה גם בגרסת טלוויזיה בת 14 פרקים באורך כולל של כ-350 דקות שידור. תודות: צלם: קלאודיו שטיינברג, עורכת ירדן וסר, סאונדמן: מישה ספקטור. ארטדיירקטור ומנהל תוכן יוטיוב: אבי גורדון. מוסיקה מקורית: שושן.

 

 

accessible
כלי נגישות

Powered by - Wemake