שיווק באינטרנט מה מפחיד את מנהלי השיווק?

שיווק באינטרנט מה מפחיד את מנהלי השיווק? הפקת וידאו ושיווק באינטרנט למתקדמים. מה מפחיד את מנהלי השיווק באינטרנט? מה מטריד את מנוחתם יום אחרי יום? הביצועים באינטרנט? החזר ההשקעה מהקמפיין באינטרנט? האפקטיביות של כלי הפרסום באינטרנט? מהירות התגובה לקמפיין? המיקוד הרלוונטי בקהל היעד? חשש גובר שכישלון הקמפיין יוביל לפיטורים?

שיווק באינטרנט למתקדמים מה מפחיד את מנהלי השיווק באינטרנט? מה מטריד את מנוחתם יום אחרי יום? הביצועים באינטרנט? החזר ההשקעה מהקמפיין באינטרנט? האפקטיביות של כלי הפרסום באינטרנט? מהירות התגובה לקמפיין? המיקוד הרלוונטי בקהל היעד? חשש גובר שכישלון הקמפיין יוביל לפיטורין? כל התשובות נכונות. ביקום מקביל, המודעות, דפי הנחיתה והבאנרים היו בוחרים במנהלי השיווק. כלי הפרסום באינטרנט היו מחפשים מנהל שיווק עצמאי ודעתן שמסוגל לחשוב מחוץ לקופסא. האם קיים זן של מנהלי שיווק שמסוגלים להתגבר על הפחד ולפעול באינטרנט באמצעות מהלך עצמאי?

רוב מנהלי השיווק הישראלים מתנגדים לפעילות מקורית. בסופו של דבר הם חלק ממנגנון שאמור לייצר פעילות באתרים הגדולים. הזרם המרכזי גורס שעיקר הפעילות מתבצעת באתרים הגדולים. המסה הקריטית של התקציב תתבזבז בפעילות שאיש אינו מסוגל לדעת בודאות אם היא אכן אפקטיבית. אם כולם עושים את זה כנראה שזה עובד. זו ההנחה הרווחת. מבוקשת תחיית הפרסום. תחיית תוכן.

הפרסום המסורתי חוטא בהבנת אופי הפעילות ברשת. הוא מתמקד במגוון טקטיקות: פרסום בשטחי פריים, קניית מדיה זבל, פרסום מבוסס תוצאות והשקעה מסיבית בבאנרים, מודעות ודפי נחיתה. דרושה מהפכת תוכן. דרושה מהפכה שתגבש מודל פעילות ייחודי שמתבסס על הפקת תוכן מקורי. בלי פתרונות אינסטנט. האם מנהל השיווק הישראלי מסוגל ליצור עבור החברה ערכים נוספים? כל קמפיין שמושקע באתרים המובילים ואשר אינו מייצר ערך במנועי החיפוש הוא קמפיין מבוזבז. מי שאינו מבין זאת היום, יבין זאת בעוד מספר שנים.

שיווק באינטרנט מה מפחיד את מנהלי השיווק? הרשת והגולשים נצמדים לתוכן מקורי ורלוונטי. לדוגמא: הפקת סרטון לעסקים. כמה חברות בישראל מבינות לעומק את איכות הפתרון? כמה חברות ומותגים משקיעים לטווח ארוך בפתרונות וידאו? לכמה חברות יש ערוץ וידאו שבו מתבצעת פעילות קבועה לאורך זמן? התשובה המדוייקת היא שמעט מאוד מנהלי שיווק מסוגלים להתמודד עם פיתוח תוכן מקורי. הם מחבקים בשתי ידיים פתרונות מיושנים שכולם בוחרים. על ידי כך הם חורצים את גורלו של המותג ודנים אותו לפעילות שאינה מניבה תוצאות לטווח ארוך. אף אחד לא זוכר קמפיין באנרים. אף אחד לא מעוניין לפגוש שוב ושוב בדפי הנחיתה. לעומת זאת, ערוץ וידאו ביוטיוב ממשיך לייצר ערך לאורך שנים רבות ומגביר את טווח החשיפה של החברה באינטרנט.

מותגים מובילים בעולם כבר הפנימו את המסר והם פועלים במלוא המרץ לגיבוש אסטרטגיית נוכחות רשתית בכל הפלטפורמות באינטרנט: פייסבוק, טוויטר, ערוץ וידאו באתר יוטיוב, אינסטגרם, פינטרסט. פעילות מקורית מבורכת שדורשת השקעה בפיתוח וליווי ההטמעה בכל הפלטפורמות באינטרנט. האם מנהל השיווק הישראלי יצליח להתגבר על הפחדים? לנטוש את הפתרונות המסורתיים וליצור אסטרטגיה שיווקית מקורית שתבדל את המותג ותאפשר לו לבלוט בים המידע הפרסומי שאיש ממילא אינו זוכר?

לפגישת היכרות שתספק לכם תשובות, צרו קשר באמצעות האתר.