phone054-2007674

מחפשים שיווק דיגיטלי חכם?

הגעתם לאתר הנכון!

הפקת סרטון טריילר "סנטוריני בחורף" סרט דוקומנטרי

הפקת סרטון טריילר סנטוריני בחורף. מה קורה אחרי ששני מיליון תיירים עוזבים את האי בתקופת הקיץ? סרט דוקומנטרי אינטימי המורכב מראיונות אישיים עם דמויות מפתח באי סנטוריני. המעקב אחריהם יוצר תמונת עולם של החיים באי בתקופת החורף. פאזל אנושי שחושף את הסיפור האמיתי של סנטוריני. צוות וידאו פוש בילה על האי כחודש ימים בתקופת החורף כדי להכין תחקיר ולצלם סרט דוקומנטרי על סנטוריני בחורף . מבט ייחודי על האי המתוייר ביותר ביוון דרך עיני האנשים שחיים באי.

הפקת סרטון טריילר סנטוריני בחורף מיועדת לצרכי הגשת פרזנטציה לקרנות, ערוצי שידור ומשקיעים. כל דמות שמשתתפת בסרט מאופיינת באמצעות כותרת מזוקקת שמחדדת את השקפת עולמה ומסייעת להליך ההיכרות איתה באופן אישי. אין קריינות של מספר חיצוני. הסיפור מוגש לנו באמצעות קולם של תושבי האי. הם מספרים את הסיפור ומדגישים את המימד האותנטי. אין פרשנות חיצונית. רק מבט אישי ואינטימי של הדמויות שמשתתפות בסרט. בקיץ המחזה עולה ושני מיליון תיירים משתתפים בהצגה. בחורף, התיאטרון נסגר. המסכה הצבעונית והתוססת שהאי עטה על פניו נעלמת. החיים האמיתיים מתגלים והם בהחלט שונים מהגלויה הצבעונית שמשווקת לתיירים. הסרט "סנטוריני בחורף", הוא מסע אל הדי.אן. איי של האנשים ושל האי. אל התודעה שלהם. ההיסטוריה, הגיאולוגיה, המטבח, החקלאות, הטראומה, הזיכרון המשותף, הטקסים הדתיים והאופי שמייחד אותם. כל דמות שפגשתי במהלך התחקיר והצילומים סיפרה לי סיפור מזווית נוספת והרחיבה לי את נקודת המבט. בחרתי בשיטת סיפור שמאפשרת למרואיינים להשתלב בעלילה מזווית אישית. הסרט חושף את החיים באי לפני הבום התיירותי שהחל בשנות השמונים והשגשוג שהגיע בעקבותיו. אנחנו עוקבים אחר התהליך שסנטוריני עבר. מאי שקט ורגוע לאי שכוחות כלכליים אדירים מניעים אותו.

שיטת הסיפור היא לא ליניארית. העלילה מועשרת באמצעות חיתוך למידע חזותי רלוונטי. זה כולל צילומי פעולה של הדמויות, צילומי וידאו מתקופת החורף, צילומי ארכיון וכותרת קצרה המזקקת את השקפת העולם של כל דמות. "סנטוריני בחורף" מתבסס על תכנית צילומים הכוללת כ-100 ימי צילום. מתוך שאיפה להביא מבט מקיף על החיים באי בתקופת החורף. נכון להיום הופקו במימון עצמי 25 ימי צילום בשני מקבצים, בסתיו ובחורף 2016-2017. הסרט נמצא בהליכי הפקה ובשלב גיוס מימון מערוצי טלוויזיה בגרמניה ובסין. מעוניינים בהפקת סרטון לעסק? צפו בתיק עבודות וידאו פוש הפקת סרטון לעסק

 

 

accessible
כלי נגישות

Powered by - Wemake