שיווק ויראלי הפקת סרטוני וידאו והפצה באינטרנט

שיווק ויראלי הפקת סרטוני וידאו והפצה באינטרנט. קמפיין פרסום באינטרנט. שיווק ויראלי, הפקה והפצת סרטוני וידאו ביוטיוב, באתרי שיתוף קבצים ברשתות חברתיות ובאתרים מובילים. הפקת סרטוני וידאו דורשת מומחיות ומחייבת שימוש במגוון כלים כדי להפיק את המיטב מן הסרטון או הסרטונים. חשוב להדגיש, לא כל סרטון וידאו שעולה לרשת הוא בעל פוטנציאל לשיווק ויראלי.

שיווק ויראלי מגביר את פוטנציאל החשיפה של סרטוני וידאו ברשת. הפקת סרטונים מהווה כלי קידום ושיווק חשובים מאוד באינטרנט. אם עד היום, אתרים ועסקים נעזרו רק בקידום באמצעות מילים ותמונות, שיווק וופרסום באמצעות סרטוני הוידאו תופש מקום חשוב בארגז הכלים של כל אתר ועסק שמכבד את עצמו. במהלך חמש שנים מאז רכישתו על ידי גוגל הפך אתר יוטיוב, אתר סרטוני הוידאו הגדול בעולם לפלטפורמה החשובה ביותר בקידום עסקים באינטרט באמצעות וידאו. יותר ויותר בעלי עסקים מפיקים סרטוני וידאו ומציבים באתר יוטיוב. הסרטונים מקודמים באמצעות אופטימיזציה מותאמים למנועי החיפוש ומשתלבים גם בתוצאות החיפוש של גוגל.

שיווק ויראלי הפקת סרטוני וידאו והפצה באינטרנט. פלטפורמת ההפצה של יוטיוב מאפשרת שיווק ויראלי של הקמפיין בכל אתר מוביל בעולם. מיותר לציין את היתרון העצום של קמפיין פרסום באינטרנט באמצעות סרטון וידאו כזה, אשר מצליח לבלוט מבין תוצאות חיפוש מילוליות. אם תמונה אחת שווה אלף מילים סרטוני הוידאו שווים הרבה יותר. סרטוני הוידאו הם המתווכים הטובים ביותר בין האתר או העסק לבין הגולש. בטווח של 2 דקות בלבד הוא נחשף למסר חשוב שמצליח להשפיע עליו בהליך קבלת ההחלטות בכל הנוגע לרכישת מוצר או שירות. הפקת סרטוני וידאו דורשת מומחיות ומחייבת שימוש במגוון כלים כדי להפיק את המיטב מן הסרטון או הסרטונים.

 

חשוב להדגיש, לא כל סרטון וידאו שעולה לרשת הוא בעל פוטנציאל לשיווק ויראלי. לדוגמא: חברת השכרת רכב, יכולה להפיק סרטון שישרת אותה בתוך האתר ויקבל את פני הלקוחות בדף הבית. זהו סרטון וידאו לנדניג הבנוי ממידע המועבר לגולש בשפה קולנועית תמציתית וממוקדת. סרטון וידאו ויראלי דורש השקעת זמן ומשאבים במציאת פתרון הולם שיאפשר לסרטון הוידאו לעבור ברשת בין הגולשים. מעמדו הבלתי מעורער של אתר יוטיוב כפלטפורמה מובילה בתחום ההפצה מהווה יתרון, אך בצד היתרון יש גם חיסרון. מדי יום עוברים ביוטיוב כמיליארד סרטוני וידאו.

 

שיווק ויראלי הפקת סרטוני וידאו והפצה באינטרנט. האם קמפיין פרסום באינטרנט הכולל סרטון וידאו עבור האתר או העסק שלך יצליח לבלוט ולהגיע לגולשים? זו שאלת המפתח לפני שמפיקים סרטון וידאו המיועד לשיווק באינטרנט. בקרב חברות ההפקה שורר בלבול סגנוני ולעתים סרטוני מוצר עולים ליוטיוב מתוך כוונה ליצור תפוצה ויראלית, אך מתקשים להשיג צפיות. בין היתר משום שהם אינם מציעים לגולש ערך מוסף. סרטון וידאו חכם מציע לגולש ערך מוסף, אם באמצעות תוכן רלוונטי או באמצעות יצירת תקדים שאינו מוכר לגולש. וידאו פוש מעמידה לרשות לקוחותיה מגוון כלים לפיתוח סרטוני וידאו המהווים חוד חנית בשיווק האתר או העסק. מצורף סרטון ויראלי מהסדרה פאפאדיזי – סדרה שעלתה ליוטיוב בשנת 2006 והופקה גם בגרסת טלוויזיה עבור ערוץ הלוויין. בתקציב הפקה של 4.5 מיליון שקלים. למידע נוסף, צרו קשר באמצעות האתר.