שיווק ויראלי מי הזיז את הוידאו שלי?

שיווק ויראלי מי הזיז את הוידאו שלי? שיווק וידאו ברשתות חברתיות מתחשב בכל כלי ההפצה באינטרנט. שיווק ויראלי מאפשר לכם ליצור מהלך רשתי שיניע את סרטוני הוידאו שלכם באתרים, פורומים, בלוגים ורשימות תפוצה במייל, בכפוף לשמירה על חוק הספאם. איך מקדמים סרטון וידאו בפייסבוק?

 

שיווק וידאו ברשתות חברתיות מתחשב בכל כלי ההפצה באינטרנט. שיווק ויראלי מאפשר לכם ליצור שיווק באינטרנט ברשתות חברתיות שיניע את סרטוני הוידאו שלכם באתרים, פורומים, בלוגים ורשימות תפוצה במייל, בכפוף לשמירה על חוק הספאם. איך מקדמים סרטון וידאו בפייסבוק? האם הצבת לינק לסרטון תעשה את העבודה? כנראה שלא. לדוגמא: כדי לקדם ולהפיץ באינטרנט סרטונים של רופא שיניים, נפתח חשבון בפייסבוק ובמקביל נפתח קבוצה או דף מעריצים מתוך החשבון. תחת השם: גם אני מפחד מרופא שיניים. נפיק סדרת סרטוני וידאו של רופא השיניים, נשלב אותם בתוך דף הקבוצה ונתחיל בפעילות ההפצה. ככל שהסרטונים יהיו בעלי ערך מוסף ולא ישירים ושיווקיים, קיים סיכוי שרופא השיניים יגדיל את החשיפה שלו ברשת באמצעות הסרטונים ויגיע למודעות ולנוכחות רשתית בקרב קהל היעד.

 

המהלך השיווקי של הפצת דף המעריצים או הקבוצה, כרוך בפעילות משלימה מחוץ לפייסבוק. סרטוני הוידאו יציעו דרכים להתמודדות עם הפחד אצל נשים, גברים, ילדים. חשוב מאוד לא לבצע פעולות מכירה ישירה. שיווק ברשתות חברתיות נועד ליצירת דיאלוג עם הגולשים ולא למכירה ישירה בפועל. הערה חשובה, לא ניתן להצטרף לדף מעריצים, אלא רק להצביע ב-LIKE ולכן, כדאי לשקול פעילות לטווח ארוך באמצעות הקמת קבוצה בפייסבוק. האינטרס המשותף של גורמים נוספים שמתחברים לרעיון, יכול לבוא לידי ביטוי בהצבת תכנים משותפים. לדוגמא: שיתוף רפלקסולוגים, פסיכולוגים, מאמני יוגה וכד'. עידוד גולשים חברים בקבוצה ליצור סרטונים, או פוסטים קצרים במסגרת תחרות נושאת פרסים יגביר את המוטיבציה להצטרף לקבוצה. להפקת סרטוני הוידאו יש משקל עצום בשיווק המהלך. בסיום כל סרטון, מצמידים הפניה באמצעות כתובת אתר רלוונטית. לא מדובר בפעילות חד פעמית, אלא בפעילות שיש צורך להתמיד בה ולשווק אותה ולהפיץ אותה לאורך זמן.

 

שיווק ויראלי מי הזיז את הוידאו שלי? לסיכום, סרטוני וידאו אינם זזים בכוחות עצמם. כדי ליצור צפיות וחשיפה לסרטונים, חייבים ליצור עבורם עמדת זינוק שתציעה את "התירוץ" המתאים לצפיה ותגביר את המודעות למהלך השיווקי שיצרנו. אין ארוחות חינם. גם שיווק והפצת סרטונים באתרים וברשתות חברתיות, כרוך בתכנון תקציב ובהתחייבות לפעילות לטווח ארוך.