שיווק באינטרנט עם חיי מדף ארוכים שיווק יעיל לטווח ארוך

שיווק באינטרנט עם חיי מדף ארוכים שיווק יעיל לטווח ארוך. שיווק בפייסבוק, ביוטיוב ובמדיה החברתית, הדרך המומלצת לשיווק באינטרנט. לא הגעתם לאינטרנט כדי לפרסם דף נחיתה בקישור ממומן. לא הגעתם לאינטרנט כדי להעלות סטטוס בדף העסקי בפייסבוק, לא הגעתם לאינטרנט כדי לצייץ בטוויטר באופן חד פעמי

שיווק באינטרנט עם חיי מדף ארוכים, הדרך המומלצת לשיווק באינטרנט. איך תדעו שהגעתם לאתר הנכון? האם כל אחד רשאי להציג את עצמו כמומחה להפקת וידאו באינטרנט? מגיע לכם לעבוד עם הטובים ביותר. כאלה שצברו ניסיון מוכח עם קבלות בהפקת סרטונים באינטרנט. כאלה שסדרות ויראליות שלהם הגיעו הכי רחוק. ניקנו על ידי ערוץ טלוויזיה. קיבלו חשיפה באתרי אינטרנט מובילים בעולם, זכו לסיקור בערוצי טלוויזיה מובילים בעולם. אתם לא יכולים להרשות לעצמכם כישלון. אתם חייבים לבחור בצוות הפקה מנצח שיוביל אתכם בביטחון גמור לאורך תהליך פיתוח, הפקה, הטמעה ושיווק של התוכן באינטרנט.

לא הגעתם לאינטרנט כדי לפרסם בגוגל דף נחיתה בקישור ממומן. לא הגעתם לאינטרנט כדי להעלות סטטוס בדף העסקי בפייסבוק, לא הגעתם לאינטרנט כדי לצייץ בטוויטר באופן חד פעמי. לא הגעתם לאינטרנט כדי לפתוח פרופיל בלינקדאין ולצפות שהגאולה העסקית שלכם תגיע רק כתוצאה מהמהלך הזה. אם ההחלטה שלכם היא לפעול באינטרנט לטווח ארוך ולבנות עסק מצליח, אתם חייבים לנקוט בגישה שונה. לחשוב לטווח ארוך. שיווק באינטרנט עם חיי מדף ארוכים, מה זה אומר?

בדרך כלל המשווק הישראלי רוצה לפעול במרחב האינטרנטי, עכשיו ומייד ויפה שעה אחת קודם. האם יש לכם יכולת לגלות איפוק בשלב תכנון המהלך השיווקי? האם אתם מודעים לכך שפיתוח כלים לשיווק באינטרנט עם חיי מדף ארוכים לא קורה ביום אחד? לא מדובר בעיצוב דף נחיתה. לא מדובר בשיתוף סטטוס בפייסבוק. מדובר באסטרטגיה שיווקית באינטרנט. הליך מורכב שמכיל מספר שלבים. אנחנו מדברים על שיווק באינטרנט בעזרת סרטוני וידאו והטמעתם בכל ערוצי המדיה החברתית. בפייסבוק, יוטיוב, לינקדאין, טוויטר, בלוגר ועוד.

תצטרכו להקדיש לכך מחשבה ומיקוד לאורך זמן. תצטרכו לגייס כישרונות ותקציב. ככל שתשקיעו יותר, תקבלו יותר. אתר יוטיוב מלא בסרטונים שהופקו על רגל אחת. את התוצאה אפשר לראות כבר במדד הצפיות. ככל שתשקיעו במהלך שיווקי מקורי, ההצלחה תבוא לידי ביטוי במספר תחומים: טרפיק, מיקום בתוצאות חיפוש ומעורבות גולשים.

עם יד הלב, מה עובר לכם בראש? עובר לכם סרטון שאתם תשקיעו בו פרוטות ויניב לכם לכם הצלחה עסקית מדהימה. אין חיה כזאת. סיפורי המעשיות על סרטונים שעלו פרוטות והניבו תוצאות עסקיות מבריקות כתובים בספר האגדות של האינטרנט. במציאות, הכל מתחיל ונגמר בעבודה קשה. בתכנון קפדני, בניתוח זירת פעילות, בהחלטה עקרונית להשקיע במהלך גם זמן, גם כישרון וגם כסף.

שיווק באינטרנט עם חיי מדף ארוכים הוא לא עניין פשוט. הוא דורש הקמה של תשתית פעילות בכל אתרי שיתוף הקבצים וברשתות החברתיות. הוא דורש השקעה בתוכן מקורי. וזה החלק הקשה. הוא דורש כניסה למעורבות עסקית שתניב פירות בטווח הארוך. האם אתם ערוכים לפעילות כזאת? אל תלכו שבי אחרי הבטחות לכסף קל באינטרנט. הדרך היחידה שבה תצליחו לשווק את העסק או האתר עוברת בפיתוח כלי שיווק באינטרנט עם חיי מדף ארוכים.

ניסיון אישי. בשנת 2006 פרשתי מתפקיד ניהולי בכיר בענף הפרסום. אחרי עשר שנות עבודה מרתקות במשרדי פרסום מובילים שבהן עבדתי עבור חברות ישראליות ובינלאומיות. כבוגר לימודי קולנוע וטלוויזיה, האינטרנט ריתק אותי. החלטתי ליצור סדרת אינטרנט באנגלית ולהעלות אותה לאתר יוטיוב. יצרתי דמות בשם: פאפאדיזי רועה עיזים יווני אשר מחפש אישה אמריקאית באינטרנט. סדרת האינטרנט הצליחה. עשרות הסרטונים שהופצו ברשת הניבו תגובות גולשים וכתבות באתרים וברשתות טלוויזיה בארה"ב, איטליה, גרמניה, צרפת, טורקיה ויוון. אבל זה לא הסיפור העיקרי. פעם ראשונה שסדרת אינטרנט נמכרה לגוף משדר בטלוויזיה. הסדרה פאפאדיזי נמכרה לערוץ הלוויין יס תמורת כ-ארבעה מיליון שקלים. אתם בטח שואלים למה אני טורח לספר לכם? קודם כל כדי להוכיח לכם שהכסף נמצא בשיווק באינטרנט עם חיי מדף ארוכים. רק מהלך ארוך טווח ובניה של כלים המותאמים לפעילות ארוכת טווח יניבו עבורכם את התוצאות הנדרשות.

מחפשים פתרונות שיווק באינטרנט עם חיי מדף ארוכים? צרו קשר באמצעות האתר ונשמח להציע לכם פתרון מקורי שמותאם לאופי הפעילות העסקית שלכם.תוכן וידאו מתאים לכל פלטפורמה באינטרנט. יוטיוב, פייסבוק, לינקדאין, גוגל פלוס, דפי נחיתה, אתרים, בלוגים, מיניסייט ועוד.