שיווק באינטרנט מה זה סרטון מחולל טרפיק?

שיווק באינטרנט מה זה סרטון מחולל טרפיק? איך גורמים לגולשים להגיע לאתר שלכם או לצפות בערוץ הוידאו שלכם באתר יו-טיוב? לקנות את המוצר או השירות שאתם מציעים באמצעות סרטונים אסטרטגיים מכווני מטרה ייעודית. התשובה היא מאוד פשוטה. סרטון מחולל טרפיק.

 

שיווק באינטרנט באמצעות סרטון מחולל טרפיק. מה זה סרטון וידאו מחולל טרפיק? איך גורמים לגולשים להגיע לאתר שלכם או לצפות בערוץ הוידאו שלכם באתר יו-טיוב? התשובה היא מאוד פשוטה. סרטון וידאו מחולל טרפיק. שיווק באינטרנט הוא משימה מורכבת ומתסכלת. לא תמיד המהלכים שתכננו מניבים עבורנו את התוצאות העסקיות שאנו שואפים אליהן. גם אם השקענו באתר, זה לא מחייב שהוא יהנה מטרפיק איכותי. גם אם השקענו בערוץ באתר יו-טיוב זה לא בטוח שגולשים יגיעו לצפות בסרטוני הוידאו בערוץ הוידאו שלנו.

 

כאן אנחנו נעזרים בטקטיקת הפקת סרטון תדמית מחולל טרפיק. כל מה שצריך הוא יכולת חשיבה מחוץ לקופסא ונדיבות כלפי הגולש. סרטון וידאו מחולל טרפיק הוא לא סרטון רגיל. הוא עובד בתאימות עם יישומי הקישורים באתר יו-טיוב וגורם לגולש להגיע באמצעות הפנייה בסרטון אל הכתובת שאתם מכוונים אליה. האופציה הזאת עומדת לרשותכם חינם באתר יו-טיוב. כול מה שצריך לעשות ליצור סרטון תדמית שגורם לגולש להעביר את הסרטון הלאה. לדוגמא, סרטון וידאו מחולל טרפיק שיצרנו עבור רשת קפה קפה. אחת מהבובות המשתתפת בסדרה הויראלית מברכת את הגולש או הגולשת בברכת יום הולדת. במקרה הזה, יצרנו שני סרטונים זהים אחד לנשים ואחד לגברים. סרטון כזה עובד בשבילכם כסוכן שיווק חכם ומזרים טרפיק ליעד שנקבע כול הזמן. רוצים לדעת למה? הגולש נתקל בסרטון, מוצא חבר או חברה שיש להם יום הולדת ושולח להם את הסרטון.

 

שיווק באינטרנט מה זה סרטון מחולל טרפיק? בתוך הסרטון יש גם הפניה לצפייה בסרטונים נוספים או לביקור באתר רלוונטי, בסופו של תהליך ההפצה, עם הגעת הסרטון לגולש, הוא נהנה מברכת יום הולדת והופך לשותף פעיל בהפצת הסרטון הזה. כך אנו יוצרים מחולל טרפיק שמזרים תנועה ליעד שקישרנו אליו בסרטון, כול הזמן 24/7. בקרו בתיק העבודות שלנו. להזמנת קמפיין שיווק באינטרנט מבית וידאו פוש, צרו קשר באמצעות האתר.