הפקת סרטון אנימציה לשיווק עסקים באינטרנט

הפקת סרטון אנימציה לעסקים. מבין כל הטכניקות המוכרות באנימציה, זוהי שיטת ההפקה המהירה ביותר. היא מאפשרת פרסונליזציה של התוכן המצולם עם דגש על הומור ומקצב.

הפקת סרטון אנימציה בשיטת טייבל טופ מאפשר לכל עסק ליצור סרטונים קליטים בפשטות יחסית. לדוגמא, שילוב בין תמונות לכותרות ומוסיקה יכול להציג את המסר במהירות וללא צורך בתשלום לאנשי צוות רבים. השיטה היא קלה לתרגום, דורשת אמצעי תאורה רכה למניעת צללים, מצלמה איכותית וחצובה שניתן להציב אותה מעל משטח העבודה. כל חברה יכולה להפיק סדרת סרטונים רלוונטיים לתחום העיסוק שלה וליצור תקשורת מיידית כמעט על בסיס יומי עם הצרכנים. לאור העובדה שפייסבוק מציגים סרטונים באופן אוטומטי, ללא סאונד, סרטוני אנימציה בשיטת טייבל טופ נהנים ממקדם בולטות גבוה. אם עד היום חשבתם במושגים שמרניים על סרטון פריזנטור או סרטוני תדמית משעממים, סרטוני אנימציה הם הזדמנות מצויינת לפתח שפה ייחודית ומעניינת. רוצים פרטים נוספים? צרו קשר באמצעות האתר ונשמח להיפגש וללוות אתכם בהליך ההפקה.

בחירה באסטרטגיה אשר משלבת הפקת סרטון לעסק או הפקת סרטונים דורשת מהעסק זמן התפנות לתכנון תהליך הכתיבה וההפקה. יכול להיות שזו גם הסיבה שעסקים נמנעים מההליך הזה. וזו כמובן טעות. האם הייתם מוותרים על כלי מכירה שיכול שלפר את ההמרות ואת ההכנסות כמעט ב-50%? הנה עוד נתון חשוב שיעזור לכם להחליט. כשמציבים בדף נחיתה טקסט וסרטון וידאו, 72% מהצרכנים יעדיפו לצפות בסרטון. המשמעות היא שאם בחרתם בטקסט בלבד, דף הנחיתה שלכם ימיר פחות. היום כבר אין על זה ויכוח. הרשת המובילה במעורבות גולשים בעקבות צפיה בסרטונים היא פייסבוק עם 48%. יוטיוב עם 32% ואינסטגרם עם 24%. קשה להתווכח עם הנתונים האלה. בעידן האי.קומרס 90% מהמשתמשים בפלטפורמה דיווחו שסרטון מוצר עזר להם לקבל החלטת קניה. אז עכשיו אחרי שאתם יודעים את הנתונים, מה תעדיפו? סרטון או תמונה של המוצר? הפקת סרטון תדמית היא רק מושג אחד ממגוון רחב של סגנונות שאנחנו עושים בההם שימוש. אגב, לא בטוח שזה מה שאתם צריכים. מגוון הסגנונות והג'אנרים של סרטוני וידאו הוא עצום. ואפשר בהחלט לתכנן וליצור מהלך ייעודי שמותאם במדוייק לעסק שלכם.

אם גם אתם נמצאים בתהליך הפקת סרטונים ושוקלים לעשות שימוש בסרטונים, אתם מוזמנים לפנות אלינו. יש לנו ניסיון מוכח בהיקף של למעלה מעשרה מיליון שקלים בהפקות וידאו, בכל הפלטפורמות. אונליין ואוף ליין. אנחנו מבינים את המושג אילוצים תקציבים ויודעים לכתוב סרטונים מותאמים לזירות השונות שבהן אתם פועלים. שיחת ייעוץ ראשונה ללא תשלום.