איך המותגים המובילים בעולם משווקים ביוטיוב?

המותגים המובילים בעולם משתפים סרטוני וידאו ביוטיוב באופן קבוע. הקשר עם קהילת הגולשים באתר שיתוף הקבצים הגדול ביותר בעולם נשמר באופן קבוע. כל סרטון נוסף שעולה לערוץ מקודם, מוסיף עוד נתוני צפיה ומשפר את מדד הנוכחות הרשתית של המותג

שיווק ערוץ וידאו ביוטיוב. מנהלי שיווק, מנהלי מרקום, בעלי אתרים, מקדמי אתרים, בואו ללמוד איך המותגים המובילים בעולם משתמשים ביוטיוב כדי לשווק מוצרים ושירותים. הפעילות ביוטיוב היא פעילות אסטרטגית, היא דורשת תכנון מקדים ובחירת כלים טקטיים נכונים. רוב החברות הישראליות פועלות באתר יוטיוב בשיטת פגע וברח. הפקת סרטון בודד או מספר סרטונים. על קידום ושיווק לאורך זמן, אין מה לדבר. הגיע הזמן לשנות את השיטה. המותגים המובילים בעולם משתפים סרטוני וידאו ביוטיוב באופן קבוע. הקשר עם קהילת הגולשים באתר שיתוף הקבצים הגדול ביותר בעולם נשמר באופן קבוע. כל סרטון נוסף שעולה לערוץ מקודם, מוסיף עוד נתוני צפיה ומשפר את מדד הנוכחות הרשתית של המותג בכל הפלטפורמות. יוטיוב, פייסבוק, טוויטר, גוגל פלוס, בלוגר ועוד

המותגים המובילים בעולם לוקחים את השיווק והקידום באינטרנט ברצינות. לכל סרטון וידאו שעולה דף טקסט שיווקי עם קישורים שמשפר את הקידום של הערוץ במנועי החיפוש. המותגים המובילים בעולם לא מגזימים עם ההפקה. המטרה האסטרטגית כוללת בניית נוכחות רשתית כל השנה ולכן גם התקציב מחולק כך שניתן יהיה להפיק ממנו את המיטב. הפקת סרטונים ביוטיוב לא דומה להפקת סרטונים בערוץ 2. בלי ספוטניקים ובלי חלליות. הפקת סרטונים איכותית בתקציב מוגבל. עידכוני פינגווין רואים בחוות קישורים שניבנית מאתר יוטיוב, בעלת מקדם אמינות גבוה. לכן חשוב מאוד להתחיל בהעלאת סרטונים לערוץ וידאו ביוטיוב בתדירות גבוהה.

המותגים המובילים תמיד באונליין. מרכזים פעילות בכל המדיה החברתית. משקיעים בסדרות סרטונים ולא בסרטון בודד. על ידי כך הם יוצרים באזז כל השנה, בכל אפיק של פעילות חברתית. על ידי כך הם יוצרים קהילת צופים שמעורבת בערוץ ותורמת לקידום ולשיתוף הסרטונים. מיתוג היא לא מילה גסה. המותגים משקיעים במיתוג הסרטון ועל ידי כך הם מבטיחים שהצופה לא ישכח מי יצר את הסרטון. הנוכחות הרשתית היא לא של הסרטון אלא של המותג.

התוכן הרבה יותר חשוב מהערוצים. הרבה יותר חשוב להשקיע בתוכן מאשר בריבוי ערוצי הפצה. תוכן איכותי ופופולרי יגיע לגולשים במגוון ערוצי הפצה. אבל חשבונות ללא תוכן לא יביאו כל תועלת. המותגים המובילים בעולם מנצלים את כוחה של המדיה החברתית ושואפים להגביר את הבאזז סביב פעילות הערוץ ביוטיוב מגוון אמצעים. תגובות, יצירת קהילה גדולה, הפקת סרטונים עם גולשים אחרים, שיתוף סרטונים עם שותפים אסטרטגיים. שימוש בבאזרים בפייסבוק שמסייעים לסרטונים להגיע לקהל רחב.

המותגים המובילים בעולם מתמקדים בשיווק אונליין לטווח ארוך. היעדים והמטרות נמדדים בשנות פעילות ולא בביצועים חפוזים שאין בהם כל תועלת. חברת בלנדטק יוצרת סרטוני וידאו תחת אותה מטריה אסטרטגית כבר למעלה משבע שנים ברציפות. בניגוד לעמיתיהם הישראלים, החשיבה היא לטווח ארוך. לא ניתן לבנות מעמד ברשת באמצעות פעילות לטווחים קצרים. מחפשים דרכים חדשות לקדם את העסק שלכם? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.