הפקת סרטון מקורי לאתר לינקדאין מותאם לעסקים

הפקת סרטון מקורי לאתר לינקדאין מותאם לעסקים. למה אנחנו חושבים שסרטון בלינקדאין עשוי לסייע לכם לשווק את עצמכם או למכור מוצר או שירות שיש לכם? בניגוד לשאר הרשתות החברתיות, לינקדאין מרכז תוכן מקצועי ולא אישי. בדרך כלל ההקשר של התוכן המועלה בלינקדאין מתחבר לתחום הפעילות של הפרופיל. המשמעות היא שיש לכם הזדמנות לחשוף את הפעילות, השירות או המוצר לקהל יעד רלוונטי. אנחנו נגיע אל בית העסק או המשרד עם צוות מקצועי ונצלם עבורכם סרטון מקצועי שמותאם לקהילה העסקית באתר לינקדאין. סרטון שברמה האסטרטגית מופנה אל קהל יעד ממוקד שצורך את המוצר או השירות שאתם מציעים.

החל מ-3000 שקלים לסרטון איכותי

רוב העסקים נמנעים משכירת שירותי הפקת סרטון ממוקד בגלל מרכיב העלויות הגבוה. וידאו פוש מציע לכם את השיטה הטובה ביותר להפקת סרטון וידאו עבור בית העסק שלכם ברמה הגבוהה ביותר. החל מ-3000 שקלים לא כולל מ.ע.מ לסרטון איכותי. למי השיטה מתאימה? הפקת סרטון לאתר לינקדאין מתאימה לכל עסק. סטרט-אפים שמחפשים פתרונות הפקה זמינים, בעלי אתרים שמעוניינים לשלב סרטונים באתר, עצמאים שמחפשים להציג את השירות שהם מציעים באמצעות סרטון וידאו. בעלי עסקים קטנים שרוצים לפרסם את העסק. יבואנים שמעוניינים לשווק מוצר מסויים או מספר מוצרים. חברות השמה שמעוניינות בפתיחת ערוץ שיווק לחיפוש בעלי תפקידים. בקיצור כל מי שיש לו עניין בקידום עסקי בפלטפורמה של אתר לינקדאין.

למה שיטת ההפקה שלנו מתאימה לכם?

הפקת סרטון תדמית ממוקד לאתר לינקדאין היא הדרך החכמה והיעילה ביותר לכל אותם עסקים שרוצים לקבל איכות, מבלי להיכנס להוצאות מיותרות. משלמים רק על מה שצריכים. מה כוללת ההצעה? היא כוללת את כל המרכיבים החשובים שאתם זקוקים להם כדי להפיק סרטון איכותי. במאי מנוסה עם יכולות עבודה בכל סגנון ובכל ג'אנר. תסריטאי בעל יכולת תרגום של האסטרטגיה השיווקית לסרטון וידאו אפקטיבי. צלם טלוויזיה בעל ניסיון רב בהפקות: תכניות טלוויזיה, פרסומות וצילום מסחרי. עורך וידאו עם ניסיון עריכה בכל פורמט. ציוד תאורה מקצועי מותאם לכל סגנון צילום. מעצב גרפי – לעיצוב כותרות ומיתוג הסרטון. מוסיקה ברישיון שידור בשיטת רויאלטי פרי. אופטימיזציה של הסרטון בדף הוידאו באתר יוטיוב במילות מפתח רלוונטיות. בונוס למזמינים, שיווק הסרטון במשך חודש ימים בפלטפורמת הפצה ברשתות חברתיות. לפרטים נוספים צרו קשר באמצעות האתר.